آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک در استان بوشهر برگزار می شود

آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک در استان بوشهر برگزار می شود

۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۲۲:۰۰ کد : ۱۷۶۱۴ تاپ خبر آموزشی عمومی
مدیر مرکز آموزش جهاددانشگاهی استان بوشهر از برگزاری آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی خبر داد.
آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک در استان بوشهر برگزار می شود

به گزارش جهاددانشگاهی استان بوشهر، عارفه سلیمی با اعلام این خبر عنوان کرد: آزمون استخدامی این سازمان برای جذب ۳۰۰ نفر نیرو در تمامی استان ها توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

وی افزود: ثبت نام این آزمون از روز شنبه ۳۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ آغاز شده و تا روز ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ادامه دارد. 

مدیر اجرایی مرکز آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی استان بوشهر اظهار کرد: آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در تاریخ ۳۰ خرداد ماه ۱۳۹۹ و به طور همزمان در تمام استان ها برگزار می شود. 

سلیمی خاطرنشان کرد: مرکز آزمون جهاددانشگاهی بوشهر تجربه برگزاری موفق آزمون های مشابه را در کارنامه خود دارد و مجری برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، مشاغل آتش نشانی و همچنین نیروگاه های اتمی و که این بار نیز مجری آزمون استخدامی نیروی قراردادی در ۶ عنوان شغلی است.

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان بوشهر تصریح کرد: کلیه داوطلبان می توانند پس از مطالعه دقیق دفتـرچه راهنمای ثبت‌نام و همچنین مندرجات این اصلاحیه و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به سامانه ثبت نام این آزمون مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

وی ادامه داد: شرایط سنی داوطلبان آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان ثبت اسناد و املاک از بیست 20 سال تمام تا حداکثر 35 سال تمام است. 

بر اساس اعلام روابط عمومی جهاددانشگاهی، علاقه مندان می توانند برای دیدن اطلاعیه آزمون و دانلود دفترچه آن به سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir مراجعه کنند.


( ۳ )

نظر شما :