همگام با پیشرفت تکنولوژی، ابزارهای نوین ارتباطی در اختیار روابط عمومی‌ها قرار بگیرد

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۶ کد : ۳۰۸۶۴ تاپ خبر آموزشی عمومی
رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریکی منتشر کرد.
همگام با پیشرفت تکنولوژی، ابزارهای نوین ارتباطی در اختیار روابط عمومی‌ها قرار بگیرد

علی احمدی‌زاده در این پیام با اشاره به سختی‌های شغل روابط عمومی، ضرورت در اختیار قرار دادن ابزار و بسترهای مناسب به کارگزاران روابط عمومی را یادآور شد. متن کامل این پیام به شرح زیر است:

روابط عمومی تلفیقی از هنر، تحلیل و مهارت است و به عنوان حلقه ارتباط اصلی و واسط میان مدیر، کارکنان مجموعه و البته مردم نقش مهمی در برقراری توسعه اجتماعی و فرهنگ جامعه و همچنین روشنگری افکار عمومی بر عهده دارد.

علم و آگاهی، اطلاع، هنر، دانش، خلاقیت، صداقت، شجاعت، تلاش بی‌وقفه، توانایی تفکر، و واکنش سریع بخشی از توانایی‌های شغلی است که متخصصان و کارگزاران روابط عمومی در ۲۴ ساعت شبانه روز به آن اشتغال دارند.

ماهیت کار روابط عمومی و مسئولیت‌های متعددی که بر عهده ایشان است باعث شده حرفه‌ی روابط عمومی در رده مشاغل سخت و پر استرس قرار بگیرد؛ لذا نیاز است که همگام با پیشرفت علم و تکنولوژی، ابزارهای نوین ارتباطی و امکانات لازم و بسترهای مورد نیاز در اختیار این عزیزان قرار بگیرد تا ناهمواری‌ها و چالش‌های حوزه کاری روابط عمومی به حداقل برسد.

بنده به سهم خود ضمن گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت ماه و روزی که به نام ارتباطات و روابط عمومی مزین شده، این روز را به تمامی مدیران، مسئولان، کارشناسان، کارمندان و تلاشگران این عرصه دشوار و پر فراز و نشیب تبریک گفته و از ایزد منان برای این عزیزان استقامت و موفقیت در خدمت‌رسانی را خواستارم.

علی احمدی‌زاده
رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر 


نظر شما :