تزریق ۹۰هزار دوز واکسن در مراکز واکسیناسیون جهاددانشگاهی بوشهر

۰۶ آذر ۱۴۰۰ | ۰۷:۲۲ کد : ۳۸۳۹۱ تاپ خبر
تزریق ۹۰هزار دوز واکسن در مراکز واکسیناسیون جهاددانشگاهی بوشهر

رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر گفت: در ۴۵ روز گذشته در مراکز واکسیناسیون جهاددانشگاهی بیش‌از ۹۰ هزار دوز واکسن تزریق شده است.

علی احمدی‌زاده با اشاره به اینکه اکنون شش مرکز واکسیناسیون جهاددانشگاهی استان بوشهر به صورت همکاری مشترک با دانشگاه علوم پزشکی فعال است، اظهار کرد: سه مرکز در شهر بوشهر، یک مرکز در شهر خورموج و دو مرکز در شهر برازجان به مردم خدمات می‌دهند.

وی ادامه داد: ۸۵ نفر پزشک، واکسیناتور، تریاژ و ثبات در شش مرکز واکسیناسیون جهاددانشگاهی از اواخر شهریورماه تاکنون همه روزه به صورت دو شیفت صبح از ساعت ۸  تا ۱۳ و بعدازظهر ساعت ۱۷ الی ۲۱ در حال ارائه خدمت به مردم هستند.

 رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر تصریح کرد: در ۴۵ روز گذشته در مراکز واکسیناسیون جهاددانشگاهی این استان بیش‌از ۹۰ هزار دوز واکسن تزریق شده است.

احمدی‌زاده با اشاره به اینکه انجام واکسیناسیون گسترده در سطح کشور نوید آن را می‌دهد که پیک ششم کرونا با کمترین خسارت جانی روبه‌رو باشد خاطرنشان کرد: خوشحالیم که با توسعه این امر سهم خود را در پیشبرد سرعت واکسیناسیون و کاهش مرگ‌ومیرهای ناشی از بیماری کرونا انجام داده‌ایم.

وی عنوان کرد: جهاد دانشگاهی مستقیما مسئولیتی در زمینه واکسیناسیون ندارد، اما با توجه به مسئولیت اجتماعی و  شرایط کشور اعلام آمادگی کرد تا در این امر مهم به سیستم بهداشت و درمان کشور کمک کرده باشد.


نظر شما :