فعالیت مرکز آموزش‌های تخصصی جهاددانشگاهی بوشهر به‌قوت ادامه دارد

۱۶ آذر ۱۴۰۰ | ۰۷:۲۷ کد : ۳۸۷۸۶ تاپ خبر
فعالیت مرکز آموزش‌های تخصصی جهاددانشگاهی بوشهر به‌قوت ادامه دارد

مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان بوشهر گفت: فعالیت‌های این مرکز به قوت و بدون وقفه در حال انجام است و افراد آموزش دیده در پایان دوره‌های آموزشی گواهینامه‌ی بین‌المللی و قابل ترجمه جهاددانشگاهی را دریافت می‌کنند.

عارفه سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان بوشهر علی‌رغم شرایط کرونایی حاکم بر جامعه در ۸ ماهه نخست امسال اقدام به برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی به صورت مجازی و حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کرده است.

 وی با اشاره به همکاری جهاددانشگاهی بوشهر با کمیته امداد امام خمینی (ره)، تصریح کرد:  آموزش مجازی مجریان طرح‌های اشتغال در سه رشته بازاریابی و فروش محصولات در فضای مجازی، برندسازی و بسته‌بندی محصولات و ایجاد زنجیره ارزش محصولات تولید شده از جمله فعالیت‌های صورت گرفته بوده است.

مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی استان بوشهر در خصوص همکاری این نهادانقلابی با سازمان نظام مهندسی عنوان کرد: دوره‌های آموزشی ویژه تمدید و ارتقا پروانه اشتغال به کار مهندسین عضو سازمان و دوره‌های دریافت صلاحیت اجرا دوره‌های کارآموزی مهندسین جدیدالورود برگزار شد.

سلیمی گفت:  مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان بوشهر دوره‌های آموزشی ضمن خدمت را برای نیروهای آتش نشانی و شهرداری‌های استان،  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  و شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار کرد.

وی یادآور شد: مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان بوشهر همکاری خوبی با اداره کل تعان، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر داشت و در این حوزه دوره‌های آموزشی تخصصی ویژه‌ی شرکت‌های تعاونی برگزار کرده است.

مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان بوشهر برگزاری دوره‌های آموزشی برای صاحب امتیاز و مسئولان فنی و مددکاران مراکز مثبت زندگی را از جمله همکاری‌های این نهاد انقلابی با بهزیستی اعلام کرد.

سلیمی برگزاری آزمون الکترونیکی دوره‌های آموزش ایمنی و بهداشت کار را نیز از جمله فعالیت‌های مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی استان بوشهر دانست و افزود: در سرفصل‌های ایمنی و بهداشت کاربرای کارگران تحت پوشش پیمانکاران، شناسایی خطرات و ارزیابی ریسک ویژه مسئولین ایمنی کارگاه‌ها، آموزش عمومی ایمنی ویژه مسئولین ایمنی کارگاه‌ها و ایمنی و بهداشت کار برای کارفرمایان تحت پوشش پیمانکاران به شکل الکترونیکی برگزار شد.

وی تأکید کرد: فعالیت‌ها و دوره‌های مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی استان بوشهر به قوت و بدون وقفه در حال انجام است و افراد آموزش دیده در این مرکز در پایان دوره‌های آموزشی گواهینامه‌ی بین‌المللی و قابل ترجمه جهاددانشگاهی را دریافت می‌کنند.


نظر شما :