پیام تبریک استاندار بوشهر به مناسب سالروز جهاددانشگاهی

۰۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۲۳ کد : ۴۶۴۲۸ تاپ خبر عمومی
استاندار بوشهر با ارسال پیامی، فرارسیدن سالروز تاسیس جهاددانشگاهی را تبریک گفت.
پیام تبریک استاندار بوشهر به مناسب سالروز جهاددانشگاهی

در پیام احمد محمدی زاده آمده است:

«امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال "تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" نام گذاری شده است؛ اگر چه همه مسئولان موظف به تلاش برای تحقق عملی شعار سال هستند اما جهاد دانشگاهی با توجه به ظرفیت مناسبی که دارد می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

راه‌اندازی و فعالیت مجتمع آبزیان جهاد دانشگاهی بوشهر با استفاده از فناوری و شیوه‌های خلاقانه می‌تواند در ایجاد اشتغال پایدار بسیار موثر باشد، از این رو از مسئولان جهاد دانشگاهی انتظار داریم در این مسیر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

کسب دانش فنی برای عمل‌آوری و تکثیر سالانه ۵ میلیون قطعه بچه ماهی سی‌باس از ماموریت‌های مجموعه جهاددانشگاهی استان بوشهر است که امیدوارم با موفقیت اجرایی و عملیاتی شود، چرا که تحقق این مهم سبب جلوگیری از واردات بچه‌ماهی از هند و استرالیا، مانع خروج ارز و زمینه‌ساز ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان متخصص بومی می‌شود.

مدیریت ارشد استان بوشهر تعامل لازم‌ را با جهاد دانشگاهی دارد و امیدوارم با تلاش بیشتر مدیران این مجموعه شاهد رشد و اعتلای بیش از پیش جهاد دانشگاهی استان باشیم.

جهاد دانشگاهی در ارائه خدمات و انجام فعالیت‌ها، دارای تنوع و گستردگی زیادی است. انتظار داریم از این ظرفیت در جهت اشتغال زایی استفاده بهینه و نتایج‌ لازم حاصل شود.»

انتهای پیام


نظر شما :