مدیرعامل خانه مطبوعات کشور و بوشهر:

ایسنا در زمینه تولید، سرآمد سایر رسانه‌ها است

۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰ کد : ۱۰۷۱۱ تاپ خبر فرهنگی عمومی
مدیرعامل خانه مطبوعات کشور و استان بوشهر گفت: واقعیت این است که در رسانه‌های ما بحث تولید خیلی کم است ولی ایسنا تولید کننده اخبار، گزارشات و رویدادهای استان بوده، بنابراین می‌توان گفت که در این زمینه سرآمد سایر رسانه‌ها است.
ایسنا در زمینه تولید، سرآمد سایر رسانه‌ها است

مازیار هوشمند با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا منطقه بوشهر ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران استان و همچنین خبرنگاران پرتلاش مجموعه ایسنا گفت: واقعیت امر فعالیت،  کار و تاثیرگذاری ایسنا هویدا است و نیازی نیست که ما چیزی بگوییم.

 

وی تاکید کرد: آنچه امروز برای من خوشایند و مایه افتخار است اینکه ایسنا بوشهر در حوزه های مختلف افراد و فعالان تخصصی را به کار گرفته که در حال تلاش و تولید محتوا هستند، من فکر نمی‌کردم که در حوزه گردشگری و در حوزه آب و یا انرژی و گردشگری خبرنگاران تخصصی نویس خوب داشته باشیم. کارگاه های آموزشی ما نیز به همین منظور و با هدف توانمندسازی خبرنگاران و اهالی رسانه برگزار می‌شود و امروز من دیدم که ایسنا این کار را انجام داده است، تبریک می گویم و امیدوارم که همیشه پویا و فعال باشید.

 

مدیرعامل خانه مطبوعات کشور عنوان کرد: ایسنا در خانه مطبوعات کشور پایگاه دارد و می‌تواند در خانه عضو شود، عضویت خبرنگاران ایسنا در این تشکل باعث افتخار ما است تا بتوانیم از همفکری و کمک آنان بهره مند شویم.

 

هوشمند خاطرنشان کرد: ایسنا در استان خصوصاً از زمان افتتاح دفتر منطقه‌ای بوشهر، واقعاً خوب و تاثیرگذار ظاهر شده است.

 

مدیرعامل خانه مطبوعات بوشهر تصریح کرد: واقعیت این است که در رسانه‌های ما بحث تولید خیلی کم است ولی ایسنا در این مدت تولیدکننده اخبار، گزارشات و رویدادهای استان بوده است؛ یعنی میزان مطالب تولیدی آن بالا است، بنابراین می‌توان گفت که سرآمد سایر رسانه‌ها است ان‌شاالله که این موفقیت روز به روز بیشتر شود.


نظر شما :