نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر:

جهاددانشگاهی می تواند با توانمندی های خود باعث توسعه استان شود

۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۷ کد : ۲۲۲۸ تاپ خبر عمومی
ایت الله صفایی بوشهری :از تلاش‌های رییس جهاددانشگاهی در جذب منابع انسانی موفق و کارهای بزرگی که در یک سال گذشته در استان انجام شده تقدیر کرد.
جهاددانشگاهی می تواند با توانمندی های خود باعث توسعه استان شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی بوشهر نماینده ولی‌فقیه در استان ضمن تبریک سالروز تأسیس جهاددانشگاهی گفت : از تلاش‌های ویژه رییس جهاددانشگاهی در جذب منابع انسانی موفق و کارهای بزرگی که در یک سال گذشته توسط جهاددانشگاهی در استان انجام شده است تقدیر می شود.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: متاسفانه استان بوشهر سال‌ها از وجود این نهاد مهم محروم بود که بالاخره با پیگیری های استان راه اندازی شد. نهاد علمی جهاددانشگاهی می‌تواند با توانمندی هایی که دارد کمبودهای استان را رفع و باعث پیشرفت و توسعه استان شود.

امام‌جمعه بوشهر در ادامه افزود : از جهاددانشگاهی استان در برگزاری دوازدهمین همایش ملی علمی فرهنگی خلیج‌فارس تشکر می کنم ، انتظار است در سال بعد نیز تلاش شود سطح علمی این همایش بالاتر و در سطح بین المللی و از ظرفیت این همایش جهت توسعه استان استفاده شود.

ایت الله صفایی بوشهر  گفت : مجموعه جهاددانشگاهی بعلت نگاه جهادی و دانش لازم که در ساختار این نهاد ارزشمند است می‌تواند در استان و کل نظام یک عامل بسیار مهم و پیشرفته باشد، که باید ظرفیت این نهاد توسط مسئولین شناخته شود. مطالعات علمی و تدوین سندهایی که جهاددانشگاهی استان در این یک سال انجام داده است جای تقدیر دارد.

در ادامه رییس جهاددانشگاهی بوشهر عملکرد یک‌ساله جهاددانشگاهی در استان را تشریح نمود.

رییس جهاددانشگاهی بوشهرگفت: جهاددانشگاهی استان در سالی که گذشت توانست کارهای مهمی را در حوزه‌های مختلف در استان انجام دهد.

علی احمدی زاده گفت : راه‌اندازی مرکز آموزش نفت ، گاز و پتروشیمی، آموزش و توانمندسازی 300 نفر از بومیان منطقه جهت اشتغال در پارس جنوبی، راه‌اندازی مرکز خون بند ناف استان، راه‌اندازی مرکز آموزش های تخصصی شماره یک بوشهر و انعقاد بیش از 20 تفاهم‌نامه علمی، آموزشی پژوهشی و فرهنگی با دستگاه‌های اجرایی استان و تدوین ۳ سند در استان از پروژه‌های مهم جهاددانشگاهی در یک سال گذشته بود.

رییس جهاددانشگاهی بوشهر افزود : با توجه به ظرفیت‌های استان راه‌اندازی ساختمان گلستان جهت مرکز آموزش مدرن تخصصی و الکترونیکی، راه‌اندازی آزمایشگاه تشخیص طبی و ژنتیک، راه‌اندازی مراکز آموزشی در 2 شهرستان استان از اقداماتی خواهد بود که در سال 97 انجام خواهد شد.


نظر شما :