استاندار بوشهرعنوان کرد:

کارنامه موفق مجتمع خدمات پزشکی جهاددانشگاهی در بوشهر

۰۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۰۹:۰۰ کد : ۲۳۰۰ تاپ خبر عمومی
عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در دیدار با رییس جهاددانشگاهی بوشهر اظهار کرد: راه‌اندازی مجتمع خدمات پزشکی، آموزشی و تحقیقاتی جهاد دانشگاهی در استان بوشهر زمینه‌ای برای خدمت بیشتر به قشر آسیب‌پذیر است و این نهاد موثر در مدت کوتاه راه‌اندازی توانسته است کارنامه موفقی را ارایه کند.
کارنامه موفق مجتمع خدمات پزشکی جهاددانشگاهی در بوشهر

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی بوشهر، عبدالکریم گراونددر نشست مشترک با رییس جهاددانشگاهی بوشهر گفت: تقویت جهاددانشگاهی به لحاظ نقش مهم و تاثیری که در اعتلای علمی و فرهنگی و آموزشی در سطح دانشگاه‌ها و مجموعه‌های علمی، فرهنگی و آموزشی استان دارد یک ضرورت است.

استاندار بوشهر همچنین بیان کرد: جهاددانشگاهی در فعال کردن دانشگاه‌ها به عنوان ذخایر علم و پژوهش در جهت حل مشکلات علمی، اقتصادی، اجتماعی، تولیدی و صنعتی نقش‌آفرین و در جذب و بکارگیری ایده‌های نو اثرگذار است.

استاندار بوشهر افزود: اشتغال از بزرگترین مشکلات و دغدغه‌های امروز جامعه است و جهاد دانشگاهی باید با فعال‌سازی تمام ظرفیت‌های خود اعم از مراکز آموزشی و پژوهشی در راستای توانمندسازی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به منظور ایجاد اشتغال پایدار استفاده کند.

گراوند تاکید کرد: راه‌اندازی مجتمع خدمات پزشکی، آموزشی و تحقیقاتی جهاد دانشگاهی در استان بوشهر زمینه‌ای برای خدمت بیشتر به قشر آسیب‌پذیر است و این نهاد موثر در مدت کوتاه راه‌اندازی توانسته است کارنامه موفقی را ارائه کند.

استاندار بوشهر بیان کرد: دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی و پژوهشی و دستگاه‌های اجرایی استان باید ضمن بهره‌گیری از توان و ظرفیت ارزشمند جهاد دانشگاهی، همکاری لازم را در راستای تقویت این نهاد داشته باشد.

وی در پایان ضمن تبریک سالروز تاسیس جهاددانشگاهی از کارکرد این نهاد در مدت کوتاه تاسیس در استان تقدیر و سپاسگزاری کرد.


نظر شما :