توسط استانداری بوشهر؛

عوامل برگزاری همایش ملی خلیج فارس تجلیل شدند

۰۸ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۴ کد : ۲۳۰۴ تاپ خبر عمومی
مراسم تجلیل از عوامل برگزاری همایش ملی خلیج فارس ۳۰ اردیبهشت در استانداری بوشهر برگزار شد.
عوامل برگزاری همایش ملی خلیج فارس تجلیل شدند

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان بوشهر، عبدالکریم گراوند در مراسم تجلیل از عوامل برگزاری همایش ملی خلیج فارس30 اردیبهشت در استانداری برگزار شد، با بیان این که این همایش با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی با شکوه خاصی برگزار شد اظهار داشت: خدمات عوامل برگزاری همایش روز ملی خلیج فارس ستودنی است.
وی ضمن تشکر از جهاددانشگاهی استان بوشهر برای برگزاری همایش بزرگ خلیج فارس با تاکید بر استقرار دبیرخانه دایمی روز ملی خلیج فارس در استان بوشهر بیان کرد: با توجه به این که این استان از ظرفیت مهمی در حوزه خلیج فارس دارد باید دبیرخانه دائمی روز ملی خلیج فارس در استان بوشهر مستقر شود تا برای این روز مهم سالانه برنامه ریزی شود.
استاندار بوشهر با اشاره به تشکیل کمیته‌های تخصصی همایش روز ملی خلیج فارس گفت: اعضا این کمیته‌ها توسط معاون سیاسی و امنیتی استاندار مشخص شود تا اقدامات لازم برای روز ملی خلیج فارس سال آینده انجام گیرد.
وی با اشاره به ضرورت ایجاد موزه تاریخی مقاومت مردم بوشهر در برابر استعمار بیان کرد: این اقدامی خوبی است که باید مورد بررسی قرار گیرد و شرایط برای ایجاد موزه مذکور فراهم شود.
گراوند با بیان این که بوشهر از نظر تاریخی یک گنج است تصریح کرد:  استان بوشهر بیشتر از ذخائر موجود در دریا و نفت و گاز، پیشینه تاریخی و مقاومتی دارد.
 


نظر شما :