برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی به میزبانی جهاددانشگاهی بوشهر

۱۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۷:۵۵ کد : ۲۴۳۳۶ تاپ خبر آموزشی
آزمون استخدامی تامین اجتماعی به میزبانی جهاددانشگاهی بوشهر برگزار شد
برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی به میزبانی جهاددانشگاهی بوشهر

آزمون استخدامی شرکت کار و تامین سازمان تامین اجتماعی، به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مجموعه های مدیریت درمان تامین اجتماعی و ادارات کل بیمه ای در سراسر کشور به شکل قرارداد موقت شرکتی امروز جمعه دوم آبان ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد عالیشهر برگزار شد.

مدیر اجرایی آزمون‌های استخدامی جهاد دانشگاهی استان بوشهر با اشاره به جزئیات برگزاری این آزمون اظهار کرد: طی دو روز گذشته محل برگزاری آزمون، سالن‌ها و کلاس‌ها، صندلی‌ها، سرویس‌های بهداشتی و اتاق های مخزن به طور کامل ضدعفونی شده است.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان بوشهر، عارفه سلیمی ادامه داد: خوشبختانه این آزمون دو ساعته با رعایت و اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی و همچنین استفاده از ماسک توسط تمامی شرکت‌کنندگان، ناظران و تیم اجرایی آزمون از ساعت ۹ صبح امروز آغاز و تا ساعت ۱۱ ادامه داشت. 

وی با تاکید بر رعایت فواصل استاندارد بین صندلی‌ها و محل استقرار آزمون‌دهندگان عنوان کرد: تمامی عوامل اجرایی آزمون در جهاد دانشگاهی استان بر این امر نظارت داشته و کل فرآیند و مراحل آزمون توسط عوامل با رعایت کامل موارد بهداشتی انجام گرفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: با وجود استفاده از ماسک و دستکش توسط عوامل اجرایی جهاد دانشگاهی و همچنین داوطلبان، برای همه آزمون دهندگان نیز ماسک و دیگر اقلام بهداشتی موردنیاز مانند وسایل ضدعفونی تهیه شده و در دسترس ایشان جهت استفاده قرار گرفت. 

مدیر اجرایی آزمون‌های استخدامی جهاد دانشگاهی بوشهر اظهار کرد: در این آزمون تعداد کل داوطلبان ثبت‌نام شده توسط ما، ۶۸۴ نفر بوده که از این تعداد ۵۲۲ نفر حضور و ۱۶۲ نفر غیبت داشتند. 

به گزارش ایسنا، برگزاری این آزمون با همکاری مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و به همّت معاونت آموزشی این نهاد در استان بوشهر و با حضور ۵۲۲ داوطلب زن و مرد در یک حوزه امتحانی اصلی و ۳ زیرحوزه برگزار شده و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، با رعایت تمامی پروتکل‌ها و تدابیر بهداشتی همراه بوده است.


( ۱ )

نظر شما :