برگزاری آزمون استخدامی نیروگاه اتمی به همّت جهاد دانشگاهی بوشهر

۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۲۶ کد : ۳۳۷۳۱ تاپ خبر آموزشی
برگزاری آزمون استخدامی نیروگاه اتمی به همّت جهاد دانشگاهی بوشهر

مدیر اجرایی آزمون های استخدامی جهاد دانشگاهی استان بوشهر از برگزاری موفقیت‌آمیز آزمون استخدامی نیروگاه اتمی به همّت جهاد دانشگاهی بوشهر خبر داد.

عارفه سلیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات برگزاری این آزمون اظهار کرد: صبح امروز از ساعت ۹ تا ۱۱ آزمون علمی کتبی استخدامی شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه‌های اتمی با همکاری مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و میزبانی دانشگاه خلیج فارس با موفقیت برگزار شد.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و ۷۵۹ نفر برای شرکت در آزمون استخدامی نیروگاه‌های اتمی ثبت‌نام کرده بودند، تصریح کرد: با غیبت ۶۷۳ نفر، تعداد شرکت‌کنندگان در این آزمون استخدامی یک‌هزار و ۸۶ نفر بود.

مدیر اجرایی آزمون های استخدامی جهاد دانشگاهی استان بوشهر ادامه داد: پس از قبولی در آزمون کتبی، مدارک داوطلبان مطابق با الزامات قید شده در متن دفترچه راهنما کنترل شده و سلامت جسمانی و روانی آنان از طریق انجام معاینات پزشکی و روانشناسی و شایستگی‌ها و توانمندی‌ها از طریق برگزاری کانون ارزیابی، صلاحیت‌های عمومی (گزینش) بررسی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی بوشهر، سلیمی با اشاره به اینکه تعداد پذیرش آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر ۱۸۴ نفر است، گفت: این پذیرفته شدگان به صورت قراردادی در نیروگاه اتمی استخدام می‌شوند.

وی تصریح کرد: این آزمون دو ساعته با مجوز و نظارت دانشگاه علوم پزشکی و رعایت و اجرای کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله رعایت فاصله گذاری صندلی‌ها و استفاده از ماسک و ضدعفونی محیط برای مقابله با ویروس کرونا برگزار شد.

گفتنی است ثبت‌نام اینترنتی متقاضیان از ۲۱ فروردین تا ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ به مدت دو هفته از طریق سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir انجام شده بود.


نظر شما :