مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بوشهر رویداد استارتاپی برگزار می‌کند

۳۱ تیر ۱۴۰۰ | ۱۸:۲۸ کد : ۳۳۷۳۲ تاپ خبر
مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بوشهر رویداد استارتاپی برگزار می‌کند

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی بوشهر از برگزاری رویداد شتاب (استارتاپی) کسب و کارهای اینترنتی با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر به صورت مجازی در مرداد ۱۴۰۰ خبر داد.

محسن پرویز با اعلام جزئیات این خبر اظهار کرد: مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی بوشهر، در نظر دارد با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر رویداد شتاب (استارتاپی) کسب و کارهای اینترنتی را به صورت مجازی برگزار کند.

وی افزود: از مهم‌ترین اهداف برگزاری این استارتاپ می‌توان به آشنایی با بازار کسب وکار و فرصت‌های کارآفرینی، آموزش مفاهیم کارآفرینی و کسب و کار، ایده پردازی، ارتباط با کارآفرینان موفق و همچنین فرصتی مناسب برای انتقال تجربیات و آشنایی با فرآیند ایده تا بازار با مشارکت کارآفرینان، سرمایه‌گذاران، افراد صاحب ایده و فعالان علاقمند در این حوزه اشاره کرد.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی بوشهر تصریح کرد: از همه‌ی علاقمندان، پژوهشگران، ایده پردازان و دانشجویان خلاق که دارای ایده در حوزه کسب و کارهای اینترنتی هستند دعوت می‌شود تا ایده‌های خود را به این مرکز ارسال کنند.

پرویز یادآور شد: این رویداد در چهار محور خرید، فروش و بازاریابی اینترنتی، آموزش، پژوهش و مشاوره آنلاین، گردشگری، صنایع دستی و هنرهای تجسمی، اپلیکیشن فروش و خدمات و کالاهای الکترونیکی در دوران کرونا برگزار می‌شود و شرکت برای همه افرادی که دارای ایده هستند در این رویداد آزاد است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان جهت ثبت‌نام و ارسال ایده در رویداد می‌توانند تا ۳۱ تیر به سایت http://jdbushehr.ir/fa/form/535 مراجعه کنند.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی بوشهر گفت: اختتامیه رویداد نیز روز چهارشنبه ۱۳ مرداد و به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.


نظر شما :