انجام ۹ هزار تست کرونا در آزمایشگاه جهاددانشگاهی بوشهر

۰۶ آذر ۱۴۰۰ | ۰۷:۲۵ کد : ۳۸۳۹۳ تاپ خبر
انجام ۹ هزار تست کرونا در آزمایشگاه جهاددانشگاهی بوشهر

رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر از انجام ۹ هزار تست کرونا در آزمایشگاه کووید-۱۹ با تعرفه دولتی در این نهاد خبر داد.

علی احمدی‌زاده با اشاره به انجام بیش از ۹ هزار تست کرونا در در آزمایشگاه کووید-۱۹ جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: آزمایشگاه‌ تخصصی ویروس‌شناسی کووید-۱۹ خدمتی مشترک از جهاد دانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است که از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور کار خود را با پیشرفته‌ترین تجهیزات آزمایشگاهی و تعرفه دولتی شروع کرد.

وی با اشاره به اینکه سال قبل جهت راه اندازی آزمایشگاه ویروس شناسی کووید-۱۹ جهاددانشگاهی بوشهر دو میلیارد تومان به صورت ملی هزینه شده است، اضافه کرد: امسال نیز یک دستگاه realtime با اعتبار ملی حدود یک میلیارد و دویست میلیون تومان جهت سرعت در جواب‌دهی و ارائه خدمت بهتر به مردم خریداری شد.

رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر یادآور شد: کیت تشخیصی مورد استفاده در این آزمایشگاه نمونه تولیدی محققان جهاددانشگاهی است که به عنوان اولین کیت تولید داخل مجوز گرفت.

احمدی‌زاده با بیان اینکه آزمایشگاه ویروس شناسی کووید-۱۹ جهاددانشگاهی بوشهر از شنبه تا پنج‌شنبه در شیفت‌های صبح و عصر به مردم شریف استان خدمت ارائه می‌دهد، تصریح کرد: افراد برای نوبت‌گیری می‌توانند با با شماره‌های ۰۷۷۳۳۳۵۰۴۳۵ و ۰۷۷۳۳۳۵۰۶۶۵ تماس بگیرند و یا به‌صورت آنلاین از طریق سایت www.jdbulab.ir اقدام کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان بوشهر، وی اضافه کرد: تمامی مراحل ثبت‌نام، واریز وجه و نوبت‌دهی از طریق درگاه اینترنتی انجام و زمان دقیق مراجعه و پذیرش بیمار جهت نمونه‌گیری به فرد اعلام می‌شود. ضمن اینکه امکان ارائه خدمت و نمونه‌گیری در محل نیز فراهم است.


نظر شما :