پیام رئیس جهاددانشگاهی بوشهر به مناسبت ۱۲ بهمن

۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۰ کد : ۴۱۱۰۱ عمومی
رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر در پیامی سالروز ورود تاریخی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی را تبریک و تهنیت گفت.
پیام رئیس جهاددانشگاهی بوشهر به مناسبت ۱۲ بهمن

بسم الله الرحمن الرحیم
والفجر و لیال عشر
انقلاب ما انفجار نور بود. امام خمینی(ره)

دهه مبارک فجر، ایام به ثمر رسیدن مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های مردان وزنان آزاده ایران سرافراز و کلید گشاینده درهای فتح و پیروزی به روی ملت بزرگ ایران است که با رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) «استقلال»، «آزادی» و «جمهوری اسلامی» را به ارمغان آورد.  

امروز کشور عزیزمان ایران به برکت خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، قله‌های بلند پیشرفت و تعالی را فتح کرده و انقلاب‌ اسلامی سرچشمه تحول و تعالی در منطقه گردیده و به الگویی موفق برای ملتهای آزاده در مسیر آزادی‌خواهی و احیای هویت اسلامی تبدیل شده است.

ما در مجموعه جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی امروز پس از عبور غرور آفرین از دوران دفاع مقدس و سال های پس از آن، اعلام می داریم که با دستان پرتوان، چشمان تیزبین، جان برکف و دریادل تا پای جان برای دفاع از جایگاه ولایت، کیان و تمامیت ارضی ایران اسلامی در برابر زورگویان خواهیم ایستاد و دست متجاوزان را قبل از هرگونه اقدامی قطع و آن را عبرتی برای دیگر اندیشه های پلید قرار خواهیم داد.

اینجانب در آستانه چهلمین  و سومین سالگرد انقلاب اسلامی و فرارسیدن ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی بنیان‌گذار کبیر و فقید انقلاب عظیم اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، و طول عمر باعزت برای مقام عظمای ولایت، ایام مبارک و فرخنده دهه فجر را به مردم ایران اسلامی به‌ویژه جامعه بزرگ شاهد و ایثارگر و مردم دلاور و همیشه درصحنه تبریک و شادباش عرض می‌نمایم و از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی و توفیقات روزافزون را برای این ملت شریف و غیور خواستارم.

علی احمدی‌زاده
رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر


( ۳ )

نظر شما :