پیام تبریک رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر به مناسبت عید نوروز

۰۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۰:۰۳ کد : ۴۲۵۶۶ تاپ خبر عمومی
رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر طی پیامی نیمه شعبان و حلول سال جدید را تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر به مناسبت عید نوروز

دکتر علی احمدی‌زاده با صدور پیامی فرارسیدن نوروز باستانی و آغاز سال نو را به کلیه همکاران و خانواده های محترم آنان تبریک گفت.

این پیام به شرح زیر است:

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ‌
ای خدای دگرگون کننده دل‌ها و دیده‌ها‌ ای تدبیر کننده روز و شب‌ ای دگرگون کننده حالی به حالی دیگر.

آری دفتر ایام ورق می‌خورد و شمیم بهاری و حلول سال نو، پیام تحول و دگرگونی را نوید می‌دهد، با تولد بهار و در رستاخیزی دوباره، طبیعت شکوفا شده و فصل سرسبزی و طراوت و زندگی از سر گرفته می‌شود و پیک بهار با خود تازگی، امید و پویایی را به ارمغان می‌آورد.

خدا را شاکریم که سال ۱۴۰۰ در حالی به نقطه آخر رسید که ملت ایران به معنی واقعی خوش درخشید و با صلابت بصیرت و همت نقشه‌های شوم دشمنان میهن اسلامی را در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی خنثی کرد و در مقابل تحریم‌های شدید و بی‌سابقه‌ی استکبار جهانی واکنش محکم و مقتدرانه‌ای از خود نشان داد.

 از خداوند بهار آفرین و طراوت بخش سالی پر از شادی و نشاط، صحت و تندرستی و خیرخواهی، عزت و سلامت و اقتدار برای ایران و ایرانی ارزومندم و امیدواریم در راستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری با عنوان تولید دانش بنیان اشتغال آفرین با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی گام‌های موثری برداریم.

فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۱ بهمـراه ایـام نـورانے میـلاد بـا سعادت منجے عالـم بـشریت حـضرت مـهدے (عج) به همه هم وطنان به ویژه مردمان نجیب استان بوشهر مبارک باد.

علی احمدی زاده
رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر

اول فروردین ۱۴۰۱

انتهای پیام


نظر شما :