رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر:

هرکس دم از انسانیت می‌زند در حمایت از فلسطین به‌پا خیزد

۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰ کد : ۴۳۳۰۴ فرهنگی عمومی
رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر گفت: آرمان فلسطین را باید موضوعی انسانی بدانیم، از این رو هرکس که دم از انسانیت و اخلاق می‌زند باید در حمایت از فلسطین به‌پا خیزد.
هرکس دم از انسانیت می‌زند در حمایت از فلسطین به‌پا خیزد

علی احمدی‌زاده اظهار کرد: راهپیمایی قدس، وعده گاه مقدسی میان مسلمانان جهان است تا در کنار یکدیگر فریاد حریت و آزادگی سر دهند. در این روز، مسلمانان تفاوت‌های ملی، نژادی و فرهنگی را کنار گذاشته و غیرتمندانه به پا می‌ایستند تا مرهمی شوند بر آلام ملت مظلوم فلسطین.

وی تصریح کرد: ما باید آرمان فلسطین را همانطور که رهبری اشاره کردند، موضوعی انسانی بدانیم، بدون در نظر گرفتن دین و ایدئولوژی سیاسی، مردم و انسان‌هایی بیگناه درحال غارت شدن از سوی صهیونیست‌ها هستند. از این رو هرکس که دم از انسانیت و اخلاق می‌زند باید به حمایت از فلسطین به‌پا خیزد.  

رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر تاکید کرد: باور داشته باشیم این جهاد جمعی عرصه تبیین و روشنگری، در جمعه‌ی آخر ماه مبارک رمضان کابوس دشمنان قسم خورده اسلام و تکیه گاه محور غیور و صبور و مجاهد مقاومت خواهد شد.

احمدی‌زاده خاطر نشان کرد: حوادث تاسف‌بار اخیر در خاورمیانه از ایجاد ناامنی‌ها گرفته تا تلاش برای ایجاد اختلاف میان برادران شیعه و سنی، ریشه در حضور نحس رژیم صهیونیستی در منطقه دارد.

وی بیان کرد: امیدوارم راهپیمایی پر شور و مخلصانه در تحقق تمدن نوین اسلامی و البته تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت بیش از پیش مؤثر و مثمر واقع شود از این رو همچون سال­های گذشته از همه آحاد مردم درخواست می‌کنیم تا ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم و ستم دیده سرزمین‌های اشغالی و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی، بار دیگر با آرمان‌های حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری”مدظله العالی” تجدید میثاق کنند.

انتهای پیام


نظر شما :