پیام رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر به مناسبت "روز معلم و استاد"

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۰ کد : ۴۳۴۱۵ تاپ خبر عمومی
رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر در پیامی به مناسبت فرا رسیدن دوازدهم اردیبهشت ماه ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، روز معلم را تبریک گفت.
پیام رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر به مناسبت "روز معلم و استاد"

در متن علی احمدی‌زاده آمده است:

«مَنْ وَقَّرَ عالِماً فَقَدْ وَقَّرَ رَبَّهُ؛ کسی که به عالمی احترام نماید، به خدا احترام نموده است»
(امام علی ع)

در تقویم جمهوری اسلامی ایران دوازدهم اردیبهشت ماه به گرامیداشت یاد و خاطره استاد بزرگ علم و ایمان شهید مرتضی مطهری (ره) و به نام روز معلم مزین گشته است، این روز فرصتی است برای گرامیداشت شآن و مقام آن شهید بزرگوار و معلمانی که دلسوزانه عهده دار مسئولیت خطیر آموزش و پرورش در کشور هستند.

بدون شک، دستاورد‌های آموزشی، پژوهشی و علمی کشور، مرهون زحمات بی شائبه این عزیزان در همه عرصه‌ها بوده و جامعه علمی کشور اقتدار و منزلت خود را وامدار تلاش همه معلمان و اساتیدی است که در گذر تاریخ تاکنون از هیچ تلاشی برای آموزش و پرورش نسل‌های جدید دریغ نورزیده و پیشرفت و ارتقای علمی را برای این مرز و بوم رقم زده‌اند.

به‌یقین، توسعـه اقتصـادی، سیاسـی و اجتماعـی کشـور در گـرو توسعـه علمـی است و این مهـم بـدون مشارکـت دانشگاهیـان، فرهیختگـان و عالمـان جامعـه مقدور نخواهد بود.

 اینجانب  ضمنِ درود به  روان پاک استاد شهید، آیت الله مرتضی مطهری و تبریک این روز به معلمان و اساتید فرهیخته و فخر آفرین استان بوشهر، از زحمات و تلاش‌های خالصانه یکایک اساتید دانشگاه که همواره یاور و پشتیبان دانشجویان بوده اند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

علی احمدی‌زاده
رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر

انتهای پیام


نظر شما :