انعقاد تفاهم‌نامه آموزشی جهاددانشگاهی با مرکز آموزش و پژوهش استان بوشهر

۱۸ تیر ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۱ کد : ۴۵۷۶۶ تاپ خبر آموزشی
رئیس جهاددانشگاهی بوشهر از برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کارکنان دولت به منظور آموزش و بهسازی منابع انسانی در این استان خبر داد.
انعقاد تفاهم‌نامه آموزشی جهاددانشگاهی با مرکز آموزش و پژوهش استان بوشهر

علی احمدی زاده روز شنبه در آیین انعقاد تفاهم نامه آموزشی بین جهاددانشگاهی استان بوشهر و مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده نگری استان بوشهر اظهار کرد: هدف از این تفاهم نامه برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی ویژه کارکنان دولت است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه جهاد دانشگاهی دارای مجوز رسمی برگزاری دوره های ضمن خدمت از سازمان امور اداری و استخدامی کشور است، این آموزش‌ها با هم افزایی با مرکز آموزش و پژوهش استان برای ارتقاء شغلی کارکنان دولت و افراد جویای شغل و کسانی که به دنبال آینده روشن هستند برگزار می شود.

رئیس جهاددانشگاهی بوشهر بابیان اینکه آموزش و بهسازی منابع انسانی در استان بوشهر مورد غفلت قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: با اجرای این تفاهم‌نامه نه تنها عملکرد کارکنان و سازمان بالا می‌رود، بلکه بهبود مهارت‌های مدیران، افزایش رضایت کارکنان و ارباب رجوع را در پی دارند.

احمدی زاده تصریح کرد: آموزش ضمن خدمت یکی از مؤثرترین ابزار‌های مدیران برای مقابله با تغییرات محیطی است و ضامن ارائه مناسب خدمات، به خصوص در سازمان‌های خدماتی و دولتی است.  

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان بوشهر، به منظور ایجاد گسترش همکاری‌های مشترک و بهره مندی از توانمندی‌های فی ما بین، تفاهم نامه‌ای بین جهاددانشگاهی استان بوشهر و مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده نگری استان بوشهر منعقد شد.

انتهای پیام


نظر شما :