آموزش و پرورش و جهاددانشگاهی ظرفیت‌های مشترک برای تعامل دارند

۰۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۵۱ کد : ۴۶۵۹۹ تاپ خبر عمومی
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: پژوهشگاه‌های دانش‌آموزی، معلمان و مدارس فنی و حرفه‌ای و کاردانش از ظرفیت‌های مهم مشترک برای تعامل، همدلی و همفکری دستگاه تعلیم و تربیت و جهاد دانشگاهی است.
آموزش و پرورش و جهاددانشگاهی ظرفیت‌های مشترک برای تعامل دارند

علی موحدی روز یکشنبه در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر به مناسب سالروز تاسیس این نهاد انقلابی اظهار کرد: تاسیس و راه اندازی جهاد دانشگاهی در سال‌های ابتدایی شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی به فرمان رهبر فقید و کبیر انقلاب حضرت امام (ره)، مبین و موید جایگاه علم و فعالیت‌های علم محورانه و دانش بنیان در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی اضافه کرد: بررسی و تدقیق در عملکرد این نهاد انقلابی در بیش از ۴۲ سال از عمر با برکت خود نشان می‌دهد که در شرایط سخت تحریمی و جنگ‌های نظامی و اقتصادی دشمنان علیه این مرز و بوم هم می‌توان ضمن گسترش و تعمیق مرزهای علم و فناوری دانش بنیان، به یک سرمایه و برند ملی و الگوی علمی موفق در منطقه تبدیل شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر یادآور شد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان " تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" نامگذاری شده است، همه مردم و دستگاه‌های اجرایی به ویژه موسسات و نهادهای علمی– پژوهشی، برای تحقق این شعار و فرمان راهبردی، حکیمانه و هوشمندانه با هدف شکوفایی اقتصاد دانش بنیان برای رسیدن به ایران قوی در گام دوم انقلاب، مسئولیت و رسالت خطیری بر عهده دارند.

موحدی تصریح کرد: پژوهشگاه‌های دانش‌آموزی و معلمان و مدارس فنی و حرفه‌ای و کاردانش از ظرفیت‌های مهم مشترک برای تعامل، همدلی و همفکری دستگاه تعلیم و تربیت و جهاد دانشگاهی است تا بتوان نسلی پویا، پژوهنده، خلاق و کارآفرین را تربیت و پرورش دهیم و آموزش و پرورش با روی باز آماده اجرای برنامه‌های مشترک با این نهاد علم محور است.

وی عنوان کرد: فرا رسیدن سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی را به مدیران و کارکنان متعهد و جهادی این نهاد انقلابی و همه پژوهندگان طریق شکوفایی ایران عزیز تبریک گفته و توفیق و سعادتمندی همواره را برای کسانی که دل در گرو سعادت و آرامش بشر دارند، از خداوند دانا و توانا خواهانم.

انتهای پیام


نظر شما :