جهاددانشگاهی بوشهر انقلابی و جهادی عمل می‌کند

۰۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۶ کد : ۴۶۶۳۶ تاپ خبر عمومی
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر بابیان اینکه جهاددانشگاهی این استان انقلابی و جهادی عمل می‌کند، گفت: این نهاد انقلابی با همکاری دستگاه‌های متولی می‌تواند مشکل اشتغال را برطرف کند.
جهاددانشگاهی بوشهر انقلابی و جهادی عمل می‌کند

حجت الاسلام والمسلمین یوسف جمالی روز یکشنبه در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر به‌مناسب سالروز تاسیس این نهاد انقلابی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که هر جا انقلابی عمل کردیم پیش رفتیم؛  هر جا از انقلابی‌گری و حرکت جهادی غفلت کردیم عقب ماندیم، اظهار کرد: در عرصه‌های مختلف به‌طور خاص در بحث‌های نظامی روحیه انقلابی شهید تهرانی و دیگران سبب شد ایران حرف اول دنیا را در حوزه‌ موشکی بزند و این موضوع به عنوان یک بازدارنده‌ای که در بستر آن بحث‌های پژوهشی در حال پیشرفت است نشان از انقلابی عمل کردن است.

وی تصریح کرد: جهاددانشگاهی بوشهر دارای ویژگی‌های ارزشمند انقلابی و جهادی است و این مجموعه می‌تواند الگویی باشد برای کسانی که می‌خواهند با دست خالی و کمترین امکانات، اما باانگیزه و هدف خدمت به امامین شریف انقلاب و خون پاک شهدا افتخارات مهمی را کسب کنند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر بااشاره به اقدامات و تلاش‌های جهاددانشگاهی در توسعه شرکت‌های دانش بنیان عنوان کرد: نام‌گذاری شعار سال مقام معظم رهبری نشان از اهمیت توسعه شرکت‌های دانش بنیان به عنوان شرکت‌های پیشران و مولد دارد؛ اگر این مهم انجام بگیرد مشکل اشتغال نیز حل می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین جمالی بابیان اینکه جهاددانشگاهی با همکاری دستگاه‌های متولی می‌تواند مشکل اشتغال را برطرف کند، تاکید کرد: این نهاد انقلابی همواره به توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان اهتمام ویژه داشته است و همچنین در خصوص اشتغال که پاشنه آشیل امروز کشور به ویژه در استان بوشهر است کارنامه درخشانی دارد.

این مقام مسئول بااشاره به سپردن مسئولیت دبیرخانه جهادتبیین به جهاددانشگاهی استان بوشهر اظهار کرد: مجموعه‌های مختلفی برای پذیرفتن مسئولیت جهاد تبیین پیشرو بود، اما مجموعه پویای جهاد دانشگاهی در آخر انتخاب شد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر باتاکید بر تربیت نیرو توانمند برای نظام و کشور گفت: باید با پایان دولت تعداد زیادی از افراد کارآزموده و متخصص این دوران را تقدیم انقلاب و کشور کنیم. در این راستا می‌طلبد که همه مجموعه‌ها به ویژه جهاد دانشگاهی بوشهر همکاری‌های لازم را داشته باشند.

در پایان این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین یوسف جمالی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از اقدامات علی احمدی‌زاده رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر با اهدا لوح سپاس قدردانی کرد.

انتهای پیام


نظر شما :