دیدار جهادگران جهاددانشگاهی بوشهر با خانواده شهیدان ذبیحی

۰۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۴۳ کد : ۴۶۶۷۷ تاپ خبر عمومی
به‌مناسبت هفته جهاددانشگاهی، معاون و جمعی از مدیران جهاددانشگاهی استان بوشهر به‌منظور ادای احترام به مقام شامخ شهدا با خانواده شهیدان ذبیحی دیدار کردند.
دیدار جهادگران جهاددانشگاهی بوشهر با خانواده شهیدان ذبیحی

علی احمدی‌زاده صبح روز دوشنبه در دیدار با خانواده شهیدان ذبیحی به مناسبت هفته جهاددانشگاهی، اظهار کرد: شهدا با الگوگیری از سرو و سالار شهیدان در دفاع از اسلام جان‌فشانی کردند و از ابتدا نهال انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شد و در دفاع مقدس با نثار کردن جان خود اجازه ندادند ذره‌ای از خاک این سرزمین به دست نااهلان بیفتد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر راه شهدا ادامه دارد و مسئولین وظیفه‌دارند پرچمی که شهدا به دست ما سپرده‌اند را حفظ کرده و به نسل بعد انقلاب منتقل کنند و امانت‌دار مسئولیت خویش در انقلاب اسلامی باشند.

رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر عنوان کرد: وظیفه همه ما است که همچون گذشته راه شهدا را ادامه دهیم تا خواسته و سفارش آنان که همانا حفظ نظام و انقلاب وپیروی از ولایت فقیه بوده را جامعه عمل بپوشانیم.

این خانواده دارای دو فرزند شهید هستند؛ طلبه شهید محمد علی ذبیحی و جانباز شهید حاج عباس ذبیحی.

طلبه شهید محمد علی ذبیحی به عنوان روحانی مبلغ آگاه و عامل، لباس رزم پوشید در تاریخ ۱۴ مرداد ۱۳۶۶ شمسی در منطقه عملیاتی نصر هفت (بانه) به شهادت رسید.

همچنین جانباز سرافراز حاج عباس ذبیحی پارسال پس از سالها تحمل درد و رنج اثرات شیمیایی آسمانی شد و به دیدار برادر شهیدش شتافت. 

انتهای پیام


نظر شما :