پیام تبریک رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر به مناسبت روز دانشجو

۱۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۶ کد : ۵۱۴۰۳ تاپ خبر عمومی
علی احمدی‌زاده، رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر در پیامی ۱۶ آذر، روز دانشجو را تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر به مناسبت روز دانشجو

در پیام علی احمدی‌زاده آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

شانزدهم آذر در تقویم انقلاب اسلامی مزین به نام «دانشجو» است، قشری آرمان‌گرا که همواره استقلال، آزادی و پایداری‌شان ساخت سنگر دانشگاه را از استکبار مصون نگه داشته است.

در شرایط حساس کنونی که دشمنان و سران استکبار، به دنبال ترس و واهمه خود از توسعه و پیشرفت ایران اسلامی به دنبال ایجاد آشوب در جامعه هستند، دانشجویان آگاه و با بصیرت باید با تاسی به رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جهاد علمی را سرلوحه اندیشه و عمل خود قرار داده  و علاوه بر آگاهی از مسائل و موضوعات روز کشور با سلاح معرفت و دانش به مقابله بپردازند و الگوی اسلامی، ایرانی پیشرفت را به نمایش بگذارند.

در این ایام بیش از هر زمانی نیاز است تا سندی دیگر از روح میهن پرستی، آزادی خواهی و استقلال طلبی فرزندان این مرزوبوم با عبور از هجمه‌های دشمنان برای همیشه در تاریخ ثبت و فریاد ضد استکباری ملت ایران به گوش جهانیان رسانده شود. بی‌شک این مهم با جهاد علمی و اراده‌ای قوی امکان پذیر است.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و نام شهدای دانشجو این روز را به جامعه فرهیخته دانشگاهیان، به ویژه دانشجویان تلاشگر استان بوشهر تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند علیم و متعال، موفقیت همه آنان را در سنگر تولید علم و دانش و در راه پیشرفت و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) مسئلت دارم.

علی احمدی زاده
رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر
۱۶ آذر ۱۴۰۱»

انتهای پیام


نظر شما :