رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر:

روند فعالیت‌های جهاددانشگاهی بوشهر مثبت است

۰۱ دی ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۵ کد : ۵۱۹۴۰ تاپ خبر عمومی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: روند فعالیت‌های جهاددانشگاهی بوشهر مثبت است و اگر این مرکز با همین رود پیش روند قطعا می‌تواند ظرفیت‌های بیشتری را هم به دست بگیرند.
روند فعالیت‌های جهاددانشگاهی بوشهر مثبت است

سروش حیدری پنجشنبه اول دی با حضور در غرفه جهاددانشگاهی بوشهر در نمایشگاه "دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن‌بازار" با تبریک هفته پژوهش اظهار کرد: بعد از حدود سه سال وقفه برپایی این نمایشگاه به دلیل شیوع بیماری کرونا امسال این نمایشگاه برگزار شد و دانشگاه‌ها و شرکت‌های بزرگ گرد هم آمدند.

وی اضافه کرد: برپایی نمایشگاه "دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن‌بازار" علاوه بر کمک به معرفی محصولات و دستاوردها سبب ایجاد همدلی و وفاق بین مراکز مختلف علمی می‌شود و از موازی کاری جلوگیری می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با بیان اینکه این نمایشگاه در سال‌های آینده با کیفیت بهتری برگزار خواهد شد، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این نماشگاه غرفه داشت و سعی کرد دستاوردهای خود را با توجه به فضای محدود در معرض نمایش قرار دهد.

حیدری حضور صنعت‌گران در این نمایشگاه ایده‌آل نیست، ادامه داد: انتظار می‌رود که همه صنایع در این نمایشگاه حضور می‌یافتند و فضا برای گفت‌وگو، بحث و عقد قرارداد میسر شود اما با توجه شرایط نتیجه رضایت بخش بود و امیدواریم در سالهای آینده شرایط بهتر شود.

وی با اشاره به قدمت ۳۶ساله دانشگاه آزاد اسلامی در استان بوشهر تصریح کرد: مجموعه جهاددانشگاهی واحد بوشهر نسبت به سایر واحدهای استانی با وقفه راه‌اندازی شد اما با تاسیس این واحد و ظرفیت‌های این مرکز امیدواریم همکاری‌های لازم بین دانشگاه آزاد اسلامی و جهاددانشگاهی صورت بگیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های گسترده این استان گفت: روند فعالیت‌های جهاددانشگاهی بوشهر مثبت است و اگر این مرکز با همین رود پیش روند قطعا می‌تواند ظرفیت‌های بیشتری را هم به دست بگیرند.

حیدری بیان کرد: رسالت و هدف مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر رشد و پیشرفت این استان در حوزه‌های مختلف است و همواره اگر کمکی لازم باشد، آماده همکاری با سایر مراکز دانشگاهی به ویژه جهاددانشگاهی خواهیم رفت.

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی امسال در کشور ۴۰ ساله خواهد شد و با تمام توان در راستای رشد و پیشرفت کشور و گام دوم پیش خواهد رفت. تمام امکانات، منابع، تجهیزات و نیروی انسانی این دانشگاه بسیج شده‌اند تا به عنوان بسترساز در حوزه دانش بنیان عمل کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر یادآور شد: روزگاری فقط آموزش و پژوهش وظیفه این دانشگاه بود امروز اما قرار است در حوزه کارآفرینی و تولید دانش بنیان نیز عمل کنیم از این رو همکاری با مجموعه جهاددانشگاهی پیشرفت دو چندان را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام


( ۲ )

نظر شما :