رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر:

جهاددانشگاهی نهادی شکفته از دل انقلاب است

۱۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۳ کد : ۵۳۳۰۴ تاپ خبر عمومی
رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر گفت: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد که از دل انقلاب شکفته است، علی‌رغم همه هجمه‌ها وفشار‌های سنگین، تحریم‌ها و فتنه‌گری‌ها که به کشور تحمیل شده است، در اوج عزت و عظمت قرار دارد
جهاددانشگاهی نهادی شکفته از دل انقلاب است

دکتر علی احمدی‌زاده طی پیامی فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ یوم‌الله

دهه مبارک فجر پایان استبداد و سلطه طاغوتیان و بیگانگان و آغاز خودباوری ملت و اتکا به قدرت لایزال الهی و مردم بود که رمز الله‌اکبر و صدای عدالت‌خواهی، استقلال‌طلبی و آزادگی ایران اسلامی و مردم غیور این دیار را در جهان طنین‌انداز کرد. امروز در حالی به‌پیشواز یکی از بزرگ‌ترین جشن‌های پیروزی انقلاب می‌رویم که در مقطع حساس کنونی باید با حفظ اتحاد و همدلی در مسیر عزّت و سربلندی کشور عزیزمان گام برداشته و موجبات غرور و سرافرازی آن را در عرصه‌های مختلف فراهم کنیم تا دشمنان که چشم دیدن چهل‌وچهارسالگی انقلاب اسلامی را نداشتند، ببینند که جمهوری اسلامی ایران همچنان با قدرت و صلابت در راستای توسعه هرچه بیشتر در تلاش است.

جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد که از دل انقلاب شکفته است، علی‌رغم همه هجمه‌ها وفشار‌های سنگین، تحریم‌ها و فتنه‌گری‌ها که به کشور تحمیل شده است، در اوج عزت و عظمت قرار دارد و کار‌های بر زمین مانده را در کشور انجام می‌دهد.

جهاددانشگاهی استان بوشهر اگرچه به عنوان آخرین واحد استانی کشور راه‌اندازی شد، اما در طول همین سال‌های کوتاه توانسته است با شناسایی ظرفیت‌ها و خلا‌های استان پیشرفت‌های علمی و توفیقات بسیار زیادی در زمینه‌های مختلف علمی، پژوهشی، تحقیقاتی، آموزشی و فرهنگی داشته باشد که از مهمترین آن در یکسال گذشته می‌توان به تولید بچه ماهی سی‌باس و اولین آزمایشگاه ژنتیک استان اشاره کرد.

جهاد دانشگاهی استان بوشهر بافرهنگ جهادی در تولید دانش‌بنیان بر اساس توان ملی و آموزش‌های تخصصی برای توسعه اشتغال جوانان نقش مثبت و ارزنده‌ای داشته است. تشکیل جهاد دانشگاهی به عنوان معدود رویش‌های انقلاب یکی از ساختار‌های علمی و عملی مبتنی بر آرمان‌های رفیع انقلاب اسلامی است که با پشت سر گذاشتن مرز‌های علم و فناوری، تبدیل کردن تهدیدات دشمن به فرصت‌های عظیم با محوریت اقتصاد مبتنی بر اقتصاد مقاومتی و اقتصاد دانش بنیان، توسعه شرکت‌های فناور و دانش بنیان برکات زیادی داشته است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد امام راحل عظیم الشان وشهدای انقلاب اسلامی فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به امت انقلابی و ولایتمدار و به ویژه دانشگاهیان استان بوشهر تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

علی احمدی‌زاده
رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر

انتهای پیام


نظر شما :