نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه خلیج فارس:

جهاددانشگاهی الگوپذیر واقعی راه امیرالمومنین(ع) است

۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۷ کد : ۵۳۴۴۸ فرهنگی
نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: جهاددانشگاهی الگوپذیر واقعی راه امیرالمومنین(ع) است، یعنی اینکه این نهاد بر اساس تقوای ستیز و نه تقوای گریز عمل می‌کند.
جهاددانشگاهی الگوپذیر واقعی راه امیرالمومنین(ع) است

حجت‌الاسلام دکتر رضا جمالی یکشنبه 16 بهمن در مراسم گرامیداشت سالروز میلاد امیرالمومنین(ع) با حضور در مرکز آموزش جهاددانشگاهی استان بوشهر با اشاره به خصوصیات زندگی امیرالمومنین(ع) اظهار کرد: زندگی حضرت علی (ع) پیام زهد، عباد و عدم دنیاپرستی و در عین حال تلاش و کوشش در راه خدا را به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه تقوا، کلید حل مشکلات دنیا و آخرت انسان است، یادآور شد: در خطبه سوم نهج البلاغه آمده است که تقوی ستیز مبنای کار و تلاش حضرت علی (ع) است و حضور ایشان در میدان علم و عمل گواه آن است.

نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه خلیج فارس بوشهر ادامه داد: بحمدالله جهاددانشگاهی الگوپذیر راه واقعی امیرالمومنین(ع) است یعنی بر اساس تقوا ستیز و نه تقوا پرهیز و گریز عمل می‌کند و در راه پیشبرد اهداف عالی انقلاب تلاش می‌کند.

جمالی افزود: برگزاری برنامه‌های فرهنگی از جمله کرسی‌های آزاداندیشی، هم اندیشی اساتید، پیگیری مسائل مزدوجین دانشجویی و اقدامات در حوزه دانش‌بنیان همچون ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان گواه تلاش مجموعه جهاددانشگاهی است.

انتهای پیام


نظر شما :