دیدار جهادگران جهاددانشگاهی بوشهر با خانواده شهید انقلاب"میگلی‌نژاد"

۲۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۷ کد : ۵۳۸۱۲ فرهنگی
به مناسبت دهه فجر، سالروز پیروز انقلاب اسلامی، رئیس و جمعی از جهادگران جهاددانشگاهی استان بوشهر با حضور در منزل شهید "صادق میگلی‌نژاد" یاد و خاطره ایثارگری و فداکاری‌های شهدا را گرامی داشتند.
دیدار جهادگران جهاددانشگاهی بوشهر با خانواده شهید انقلاب"میگلی‌نژاد"

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان بوشهر، در این دیدار رئیس جهاددانشگاهی بوشهر با اشاره به جایگاه رفیع شهید و شهادت اظهار کرد: ایثار شهدا و خانواده معظم شهدا عامل اصلی امنیت و پیشرفت در کشور و اقتدار این کشور مرهون حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب و خون شهدا است.

علی احمدی‌زاده افزود: امیدواریم که بتوانیم از خون شهدا پاسداری کنیم و در مسیر اهداف بلند شهدا حرکت کنیم.

وی در ادامه صبوری و فداکاری خانواده معظم شهدا و جانبازان را جلوه‌ای از اعتقاد قوی این عزیزان به دین و میهن دانست و اعلام کرد: عزت کشور به وجود شما که همچون نگینی بر تارک این کشور می‌درخشد، است.

رئیس جهاددانشگاهی بوشهر با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و برای حفظ و صیانت از آرمان‌های آن ایجاد شده است، یادآور شد: اولین مأموریت این نهاد انقلابی فعالیت در حوزه فرهنگی بود اما بعدا با تأکید مقام معظم رهبری وارد حوزه‌های آموزشی، علمی و پژوهشی شد.

احمدی‌زاده تصریح کرد: این نهاد در تلاش است تا کشور را به سمت پیشرفت و توسعه سوق دهد تا آرمان‌های امام و اهداف شهدا برای پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران محقق شود.

در ادامه حاضرین به بیان خاطرات دفاع مقدس پرداختند و برادر محترم شهید صادق میگلی‌نژاد در خصوص رشادت‌ها و اندیشه والای شهدا قبل از شهادت بیاناتی داشتند.

صادق میگلی‌نژاد ۱۷ آبان ۵۷، هنگامی که قصد داشت در جمع دانش آموزان در دبیرستان سعادت بپیوندد مورد تیراندازی ماموران شاه قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام


( ۱ )

نظر شما :