فرماندار کنگان: با توجه به ظرفیت های شهرستان کنگان نیاز به آموزش های کوتاه مدت و مهارت محور داریم

فرماندار کنگان: با توجه به ظرفیت های شهرستان کنگان نیاز به آموزش های کوتاه مدت و مهارت محور داریم

۰۹ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۲ کد : ۵۶۶۸ تاپ خبر آموزشی عمومی
فرماندار شهرستان کنگان گفت: در سطح شهرستان کنگان چهار مرکز دانشگاهی با حدود ۳ هزار و ۸۰۰ نفر دانشجو وجود دارد. فتح الله نوروزی ضمن ابراز خرسندی از افتتاح مرکز آموزش های تخصصی جهاد دانشگاهی در کنگان اظهار داشت: آمده ایم که نه فقط جهاد دانشگاهی را افتتاح کنیم بلکه می خواهیم کنار هم باشیم تا یک جهاد دانشگاهی موفق و پویا داشته باشیم.
فرماندار کنگان: با توجه به ظرفیت های شهرستان کنگان نیاز به آموزش های کوتاه مدت و مهارت محور داریم

فرماندار شهرستان کنگان گفت: در سطح شهرستان کنگان چهار مرکز دانشگاهی با حدود 3 هزار و 800 نفر دانشجو وجود دارد. 

فتح الله نوروزی ضمن ابراز خرسندی از افتتاح مرکز آموزش های تخصصی جهاد دانشگاهی در کنگان اظهار داشت: آمده ایم که نه فقط جهاد دانشگاهی را افتتاح کنیم بلکه می خواهیم کنار هم باشیم تا یک جهاد دانشگاهی موفق و پویا داشته باشیم.  

وی افزود: حضور مدیران دانشگاه ها در این مراسم، گواه همدلی و همکاری با جهاد دانشگاهی در سطح شهرستان خواهد بود. 

فرماندار کنگان با اشاره به اهمیت جهاد دانشگاهی تاکید کرد: چنانچه روند توسعه علمی به شکل خوبی رقم بخورد پیش زمینه ی خوبی برای توسعه سایر زمینه ها خواهد بود. به ویژه جهاد دانشگاهی می تواند نقش خوبی را در این حوزه ایفا نموده و حلقه اتصال دانشگاه ها و سایر مراکز علمی و پژوهشی باشد.

نوروزی خاطرنشان کرد: نگاه ما این است که برای دستیابی به توسعه باید ارتباط صنعت و دانشگاه قوی تر شود. با توجه به ظرفیت های شهرستان کنگان نیاز به آموزش های کوتاه مدت و مهارت محور داریم که هیچ نهادی به خوبی جهاد دانشگاهی نمی تواند این امر مهم را محقق نماید.

وی عنوان داشت: شهرستان کنگان در کنار صنعت قرار دارد و توسعه آن به شکل خوبی انجام می گیرد و نیاز به اقدامات پژوهشی داریم و معتقد هستیم که هیچ نهادی به اندازه جهاد دانشگاهی نمی تواند رشد و توسعه مهارت ها را رقم بزند. 

فرماندار کنگان تصریح کرد: نتایج اقدامات جهاد دانشگاهی علمی و براساس تحقیقات است، بنابراین پیش از این ضرورت ایجاد نمایندگی در شهرستان را احساس کردیم. 

فتح الله نوروزی اضافه کرد: یکی از ویژگی های بارز و شاخص جهاد دانشگاهی این است که می تواند متقاضیان را برای راه اندازی کسب و کار مهیا نماید لذا باید به تقویت این نهاد بپردازیم. جهاد دانشگاهی می تواند بازوی کمکی خوبی برای جوانان ما باشد. 

وی خبر داد: به زودی شاهد رونمایی از دانشکده فنی و حرفه ای در شهرستان کنگان هستیم که این به حوزه توسعه علمی ما در سطح شهرستان کمک می نماید. 

نوروزی خطاب به نماینده شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه گفت: امروز زمان عمل به وعده هایی است که پیش از این در راستای تقویت جهاد دانشگاهی مطرح شده بود.

فرماندار کنگان خطاب به نماینده مرکز آموزشهای تخصصی جهاد دانشگاهی در این شهرستان گفت: ما اولین هستیم، بنابراین باید کاری کنیم تا اول بمانیم.


نظر شما :