از امروز آغاز شد؛

دریافت کارت ورود به جلسه ششمین آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۹۷ آغاز شد

۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۸:۰۰ کد : ۵۷۸۳ تاپ خبر عمومی
رییس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی بوشهر با اعلام اینکه دریافت کارت‌ ورود به جلسه‌ داوطلبان ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی از ساعت ۱۰ صبح دوشنبه ۱۳ اسفند ماه آغاز شده است، عنوان کرد: داوطلبان در اسرع وقت نسبت به دریافت کارت‌ خود از سامانه‌ی آزمون به آدرس www.hrtc.ir اقدام کنند.
دریافت کارت ورود به جلسه ششمین آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۹۷ آغاز شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی بوشهر، رییس مرکز آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان بوشهر در سال 97 خبر داد: کارت ورود به جلسه این آزمون از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 13 اسفند ماه 1397 بر روی سایت قرار داده شده است و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت آزمون نسبت به دریافت کارت خود اقدام نمایند.

علی احمدی زاده تاکید کرد: داوطلبان در اسرع وقت نسبت به دریافت و چاپ کارت های خود از طریق سامانه آزمون به آدرس www.hrtc.ir اقدام نمایند.

وی اذعان داشت: در صورت وجود هر گونه مشکل در کارت ورود به جلسه، داوطلبان می توانند از صبح سه شنبه 14 اسفند ماه تا روز پنج‌شنبه 16 اسفند 97 با مراجعه به باجه رفع نقص به آدرس (بوشهر، خیابان امام خمینی، خیابان فردوسی، جهاد دانشگاهی استان بوشهر، مرکز آزمون) نسبت به رفع نقص آن اقدام نمایند.

احمدی زاده اظهار داشت: ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 97 در استان بوشهر همزمان با سراسر کشور، ساعت 9 صبح جمعه 17 اسفند ماه برگزار خواهد شد که تعداد 3 هزار و 625 نفر از سراسر نقاط استان در این آزمون شرکت خواهند کرد. 

رییس مرکز جهاد دانشگاهی استان بوشهر با اشاره به اینکه ورود به جلسه آزمون بدون در دست داشتن کارت با مشخصات صحیح و عکس داوطلب، ممنوع است، گفت: آزمون در سه حوزه ی دانشگاه پیام نور بوشهر، دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر و دانشگاه آزاد برازجان برگزار می‌ شود. 

وی تصریح کرد: داوطلبان حداکثر تا روز چهارشنبه 15 اسفند 97 کارت ورود به جلسه خود را از سامانه‌ آزمون دریافت کنند تا فرصت رفع نقص برای آنان وجود داشته باشد.

احمدی زاده افزود: در صورتی ‌که هر یک از داوطلبان کد رهگیری خود را فراموش کرده باشد، می‌تواند با مراجعه به سامانه‌ی آزمون و از بخش بازیابی کد رهگیری نسبت به بازیابی آن اقدام نموده و کارت ورود به آزمون را دریافت و چاپ نماید.

وی افزود: داوطلبان در صورت بروز هر گونه مشکلی می‌توانند با مرکز آزمون به شماره ی 33350435 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است، تاریخ برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور ساعت 9 صبح روز جمعه 17 اسفند 97 بوده و اعلام نتایج نیز از طریق مشاهده نتایج در پروفایل داوطلبان خواهد بود.


( ۱ )

نظر شما :