با حضور مدیران واحد،تشکیل کارگروه سالروز تشکیل جهاددانشگاهی در واحد بوشهر

کارگروه تبلیغات و اطلاع رسانی سالروز تشکیل جهاددانشگاهی در واحد بوشهر تشکیل شد.

با حضور مدیران واحد، تشکیل کارگروه سالروز تشکیل جهاددانشگاهی در واحد بوشهر
۲۰ تیر ۱۴۰۲ | ۲۱:۲۲ کد : ۵۹۳۹۴ عمومی
کارگروه تبلیغات و اطلاع‌رسانی جهاددانشگاهی بوشهر با هدف اطلاع رسانی فعالیت ها و ظرفیت های این واحد سازمانی به اقشار مختلف جامعه تشکیل شد.
کارگروه تبلیغات و اطلاع رسانی سالروز تشکیل جهاددانشگاهی در واحد بوشهر تشکیل شد.

به گزارش روابط‌عمومی جهاددانشگاهی استان بوشهر؛ رییس جهاددانشگاهی استان در نشست کارگروه تبلیغات و اطلاع رسانی این واحد، بر ضرورت ارتقای فعالیت های اطلاع رسانی و تبلیغاتی و ارائه ایده و خلاقیت جدید در برنامه سالروز تشکیل جهاددانشگاهی تاکید کردند.

علی احمدی زاده ضمن تاکید بر انجام خدمات اطلاع‌ رسانی فعالیت‌ های مختلف جهاددانشگاهی به اقشار مختلف افزود: ساز و کار مناسبی برای اطلاع رسانی و تبلیغات مدنظر قرار گیرد و تبلغات محیطی با دقت نظر بیشتر همراه با نوآوری و خلاقیت انجام و دیدارهای مختلف با مسئولین ارشد استان و برنامه نمایشگاه دستاوردهای جهاددانشگاهی جهت بازید مدیران استانی و نمایندگان مجلس و عموم مردم برپا شود.

احمدی زاده در ادامه افزود: از ظرفیت رسانه های جهاددانشگاهی ایسنا و ایکنا جهت معرفی هر چه بیشتر خدمات و دستاوردهای جهاددانشگاهی در استان استفاده شود.

رئیس جهاددانشگاهی بوشهر در پایان گفت: همکاران جهادی اهتمام لازم را جهت نیازسنجی و تدوین برنامه های کمیته اطلاع رسانی با خلاقیت های جدید جهت هر چه باشکوه تر شدن این مناسبت مهم را داشته باشند.

گفتنی است در این نشست اعضای کارگروه تبلیغات و اطلاع رسانی جهاددانشگاهی واحد بوشهر نظرات و ایده های خود را بیان کردند.

 

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی استان اطلاع رسانی بوشهر


نظر شما :