دیدار رئیس جهاددانشگاهی بوشهر با خانواده شهید علی زارعی

دیدار رئیس جهاددانشگاهی بوشهر با خانواده شهید علی زارعی

۱۲ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۳ کد : ۶۰۴۹۵ فرهنگی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان بوشهر، علی احمدی زاده با حضور در منزل مادر و دیگر اعضای خانواده این شهید والامقام دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد‎.
دیدار رئیس جهاددانشگاهی بوشهر  با خانواده شهید علی زارعی

در این دیدار رئیس جهاددانشگاهی بوشهر با اشاره به جایگاه رفیع شهید و شهادت اظهار کرد: ایثار شهدا و خانواده معظم شهدا عامل اصلی امنیت و پیشرفت در کشور و اقتدار این کشور مرهون حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب و خون شهدا است.

علی احمدی زاده گفت : اگر امروز شرایط برای خدمت مسئولین آماده است ، مدیون رشادت ها و از خودگذشتگی های شهدای عزیز کشورمان هستیم.

او با تاکید بر اینکه وظیفه ما سرکشی از خانواده شهدا و خدمت گذاری آنهاست، افزود: منازل شهدا پر از نور و معنویت است.

خانم مظفری مادر شهید علی زارعی نیز در این دیدار به ‏بیان سجایای اخلاقی و خاطراتی از این شهید والامقام پرداخت‎.‎

 

شهید علیزارعی دانش آموزی باهوش و سرشار از اخلاق نیکو بود در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شرکت فعال داشت و همواره در نماز جمعه جماعات در مساجد حضور فعال داشت تا اینکه با شروع جنگ تحمیلی عراق به جبهه های حق علیه باطل اعزام و سرانجام پس از تلاش و رشادت های بسیار در منطقه جزیره مجنون در مورخه 67/4/4 مفقود و بالاخره پیکر مطهرش در مورخه 79/5/30 بخاک سپرده شد.

شایان ذکر است در  این دیدار که بمناسبت چهل و سومین سالروز تشکیل نهادانقلابی جهاددانشگاهی  بود ، در پایان به رسم یادبود به این خانواده  گرامی لوح تقدیری به رسم یادبود اهدا شد.

کلید واژه ها: خانواده شهید دیدار با خانواده شهدا جهاددانشگاهی بوشهر شهید علی زارعی


نظر شما :