پیام استاندار بوشهر به مناسبت سالروز تشکیل جهاددانشگاهی

پیام استاندار بوشهر به مناسبت سالروز تشکیل جهاددانشگاهی

تاکید بر حرکت در مرز علم وفناوری
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۷ کد : ۶۰۸۱۳ تاپ خبر عمومی
به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با ارسال پیامی، فرا رسیدن ۱۶ مرداد ماه سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی را تبریک گفت. در بخشی از پیام استاندار بوشهر با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال " رشد تولید و مهار تورم" آمده است: تلاش برای تحقق عملی شعار سال وظیفه مسئولان است.

محمدی زاده با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد علمی و انقلابی در سال 1359 به فرمان حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد، افزود: از ابتدای تاسیس این نهاد، تاکنون شاهد خدمات ارزنده جهاد دانشگاهی بویژه در حوزه علم و فناوری هستیم.

ستاندار بوشهر با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری، "جهاد دانشگاهی مولود مبارک انقلاب است" یادآور شد: انتظار داریم این نهاد با تعریف ماموریت ویژه در برنامه توسعه هفتم در سطح ملی و استان بوشهر بدرخشد.

محمدی زاده ابراز داشت: تربیت نیروی انسانی متعهد، انقلابی، مومن و متخصص در تراز انقلاب اسلامی و همچنین توسعه فناوری با توجه به مزیت استان از جمله اقتصاد دریا محور و صنعت نفت و گاز از ماموریت‌های این نهاد انقلابی است.

وی اضافه کرد: خودکفایی کشور در تکمیل زنجیره پرورش ماهی در قفس، توسعه فرهنگ کار آفرینی و کمک به رشد تولید، ایجاد و تدوین دوره‌های آموزشی مهارتی با رویکرد اشتغال آفرینی در حوزه‌های پزشکی، نفت و گاز و آبزی پروری نیز از دیگر محورهای مهم جهاد دانشگاهی است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: کمک به راه اندازی منطقه ویژه علم وفناوری در صنایع نفت و گاز مورد توجه و تاکید قرار دارد و جهاد دانشگاهی می‌تواند نقش آفرین باشد.

محمدی زاده ضمن تشکر از جهادگران جوان و انقلابی جهاد دانشگاهی بوشهر که در استان باعث اتفاقات خوب و ایجاد ظرفیت های جدید در حوزه پزشکی، آموزش های مهارتی، تولید فناوری در حوزه آبزی پروری و نفت و گاز و توسعه فرهنگی شده‌اند، تصریح کرد: امیدوارم با تلاش بیشتر مدیران این نهاد در استان شاهد رشد و اعتلای بیش از پیش جهاد دانشگاهی باشیم.


نظر شما :