رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر:

اقدامات بسیار ارزشمند در حوزه نفت و گاز ، صنایع پایین دستی و حوزه آبزی پروری توسط جهاددانشگاهی استان اتفاق افتاده است.

۲۴ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۶ کد : ۶۱۳۷۵ تاپ خبر عمومی
محسن پاپری زارعی در بازدید از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی گفت: جهاددانشگاهی بر اساس مزیت های استان در حال توسعه فناوری است که این اقدام بسیار ارزشمند است.
اقدامات بسیار ارزشمند در حوزه نفت و گاز ، صنایع پایین دستی و حوزه آبزی پروری توسط جهاددانشگاهی استان اتفاق افتاده است.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان بوشهر، محسن پاپری زارعی در بازدید از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی گفت: جهاددانشگاهی بر اساس مزیت های استان در حال توسعه فناوری است که این اقدام بسیار ارزشمند است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر افزود: استان در کنار این نهاد علمی است و همانطور که در سالیان پیشین از پروژه های این نهاد حمایت کرده است در پروژه های جدید این مجموعه علمی کنار و همراهی خواهد کرد و این نهاد می تواند موتور محرک استان بوشهر باشد.

پاپری زارعی ضمن تشکر از اقدامات این نهاد در استان، ابراز امیدواری کرد پروژه های فناورانه این نهاد از جمله تکمیل پروژه مجتمع آبزیان هر چه سریعتر به ثمر بنشیند و استان در این راستا کمک خواهد داد.

رییس سازمان مدیریت در پایان افزود: طرح های اشتغال زا و دوره های آموزشی که منجر به مهارت و شغل آفرینی شده است کارهای بزرگ و ارزشمندی است که توسط جهاددانشگاهی انجام شده است و میتواند این طرح ها و اقدامات در کارگروه های استان ارائه شود.


نظر شما :