رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر

نمایشگاه دستاوردهای جهاددانشگاهی بوشهر در یک جمله ایمان و امید است.

۲۵ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۶ کد : ۶۱۴۰۵ تاپ خبر عمومی
امام جمعه موقت بوشهر در بازدید از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی گفت: در این نمایشگاه واقعا ایمان به توانمندی و‌امید‌ به آینده بسیار مشهود است و هر ببینده ای را به شگرف وا میدارد.
نمایشگاه دستاوردهای جهاددانشگاهی بوشهر در یک جمله ایمان و امید است.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان بوشهر، حجت الاسلام والمسلیمی یوسف جمالی در بازدید از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی استان بوشهر اظهار کرد: کارهایی که در این نمایشگاه عرضه شده است کارهایی است که در سطح ملی و بین المللی ارائه شده است که محدود کشورهایی توانایی انجام آن را دارند.

 

وی نقش مجموعه جهاد دانشگاهی در حوزه های ‌های مختلف علمی پژوهشی، اموزش ، اشتغال‌زایی و کارآفرینی در استان را مهم و ویژه بیان کرد دانست و افزود: جوان ایرانی می تواند اگر به او فرصت و امکانات و‌میدان داده شود میتواند گره های بسیار را باز و‌حل نماید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: مقام معظم رهبری در خصوص هوش مصنوعی مطالبی بسیار ارزشمندی را بیان نمودند و جهاددانشگاهی می‌تواند با تشکیل هیات اندیشه ورز کارهای شاخصی را در این حوزه انجام‌دهد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر ضمن تقدیر و تشکر ویژه از این اقدامات ارزشمند جهاددانشگاهی در این مدت کوتاه راه اندازی در بوشهر گفت: سعی شود سیر مجازی این نمایشگاه هم برای عموم‌مردم به نمایشگاه گذاشته شود تا مردم از این کارهای بزرگ که در حوزه علم و‌فناوری توسط محققان ایرانی در حال انجام است اطلاع پیدا کنند.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی نمایگاه توانمندی ها رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی


نظر شما :