همزمان با گرامیداشت هفته دولت؛

*حضور جهاددانشگاهی بوشهر در نمایشگاه دستاوردهای دولت*

۰۳ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۷:۰۲ کد : ۶۱۷۱۶ تاپ خبر عمومی
همزمان با گرامیداشت هفته دولت ، نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم در استان بوشهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و استاندار بوشهر در مصلی نماز جمعه بوشهر آغاز به کار نمود.
*حضور جهاددانشگاهی بوشهر در نمایشگاه دستاوردهای دولت*

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان بوشهر، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که با بازدید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و استاندار بوشهر و‌ مدیران ارشد استان همراه بود گزارشی از اقدامات جهادگران جهاددانشگاهی استان بوشهر در معرض دید عموم قرار گرفت.

ارائه اینفوگرافی عملکرد جهاددانشگاهی استان بوشهر و ارائه دستاوردها و پخش کلیپ‌هایی از عملکرد و اقدامات صورت گرفته بخش از محتوای این غرفه می باشد.

در روز نخست این نمایشگاه ، غرفه جهاددانشگاهی بوشهر مورد بازدید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ، استاندار بوشهر ، نماینده مردم شهرستان های بوشهر ، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی و شماری از مدیران دستگاه های اجرایی استان و مردم قرار گرفت و مدیران جهاددانشگاهی توضیحاتی در خصوص عملکرد گمرکات استان ارائه نمود.

دستاوردهای حوزه پژوهش و فناوری در آبزی پروری و نفت و گاز و تدوین اسنادبالادستی استان، حوزه پزشکی در ازمایشگاه تخصصی ژنتیک و ناباروری و سلولهای بنیادی و حوزه آموزش و کارآفرینی در مهارت آموزی و مهارت آفرینی بخشی از عملکرد و موفقیت های صورت گرفته که در این نمایشگاه ارائه گردید.

گفتنی است نمایشگاه دستاوردهای دولت در استان بوشهر از روز یکشنبه با مدت 4 روز در محل مصلی نمازجمعه بوشهر پذیرای علاقه مندان می باشد.

کلید واژه ها: نمایشگاه هفته دولت جهاد دانشگاهی بوشهر


نظر شما :