رییس جهاددانشگاهی بوشهر در دیدار مدیرعامل پالایشگاه فجر جم

صنعت نفت و گاز به حوزه آموزش و پژوهش در مسئولیت اجتماعی نگاه ویژه ای داشته باشند

رییس جهاددانشگاهی استان بوشهر در سفر به شهرستان جم با مدیرعامل شرکت پالایش فجر جم دیدار و گفتگو کرد
۱۰ آبان ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۱ کد : ۶۴۱۸۹ تاپ خبر عمومی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی بوشهر، علی احمدی زاده در این گفت: جهاددانشگاهی با شبکه بسیار گسترده ای که در سطح کشور دارد می تواند بازوی بسیار خوبی برای صنعت نفت و گاز باشد.
صنعت نفت و گاز به حوزه آموزش و پژوهش در مسئولیت اجتماعی نگاه ویژه ای داشته باشند

احمدی زاده افزود: جهاددانشگاهی تاکنون تعاملات خوبی با صنعت داشته است و می تواند با پیوند صنعت و دانشگاه ، نیازهای صنعت را شناسایی و احصا کرد.

احمدی زاده ضمن ارایه توانمندی های جهاددانشگاهی در سطح ملی و استان گفت: اموزش و توانمندی سازی نیروی انسانی بومی و کارکنان صنعت و حوزه های پژوهش و فناوری و نیازهای پالایشگاه در حوزه قطعات ، توانمندی های است که جهاددانشگاهی می تواند به خوبی به ان ورود و به نتیجه برساند. در این دیدار که با حضور فرماندار شهرستان جم و مدیران پالایشگاه برگزار شد، فرماندار شهرستان جم گفت: جهاددانشگاهی ظرفیت بسیار بالایی دارد که می تواند در حوزه های اموزش و کارافرینی و پژوهش و فناوری و حوزه اجتماعی در منطقه کمک بسیار شایانی به شهرستان های جنوبی خصوصا شهرستان جم نماید.

سید محمد احمدپور افزود: از جهاددانشگاهی جهت ایجاد شعبه و توسعه فعالیت در منطقه پارس جنوبی دعوت کردیم که بتوانیم در حوزه های اموزشی و پژوهشی و فرهنگی اقدامات شاخصی را برای شهرستان هدفگزاری کنیم.

فرماندار جم در پایان گفت: برنامه ریزی لازم جهت کمک مورد نیاز از محل مسیولیت های اجتماعی نفت جهت کمک به جهاددانشگاهی جهت شروع فعالیت در شهرستان جم و منطقه را در حال انجام است .

مدیرعامل شرکت پالایش فجر جم در این دیدار گفت: جهاددانشگاهی ظرفیت های خوبی دارد و ما اماده هر گونه همکاری جهت توسعه فعالیت ها جهاددانشگاهی در منطقه را داریم.

سید محمد هاشمی افزود: شرکت پالایش فجر جم به عنوان بزرگترین پالایشگاه گاز ایران و خاورمیانه محسوب می شود که نیازهای زیادی در تولید قطعات و پژوهش هایی که تبدیل به محصول می شود دارد و توسعه همکاری با جهاددانشگاهی می تواند رفع نیازهای صنعت گاز را رقم بزند.

مهندس هاشمی بیان کرد: در حوزه اموزش نیز اماده همکاری و در اختیار گذاشتن امکاناتی که جهاددانشگاهی استان نیاز دارد را داریم و به این مجموعه علمی کمک خواهیم کرد.

مدیرعامل پالایشگاه فجر جم در پایان گفت: نیروهای علمی بسیار توانمندی در پالایشگاه حضور دارند که به کمک تیم علمی جهاددانشگاهی می تواند خیلی از فناوری های مورد نیاز را تولید و کشور و منطقه را به خودکفایی برسانند.


نظر شما :