انجام ارزیابی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی امور مالیاتی استان در جهاد دانشگاهی بوشهر

انجام ارزیابی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی امور مالیاتی استان در جهاد دانشگاهی بوشهر

۱۹ آبان ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۴ کد : ۶۴۵۷۷ تاپ خبر عمومی
سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی بوشهر از انجام مصاحبه و ارزیابی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی استان با حضور شش ارزیاب حرفه‌ای کانون ارزیابی جهاد دانشگاهی خبر داد.
انجام ارزیابی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی امور مالیاتی استان در جهاد دانشگاهی بوشهر

 

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی بوشهر، عارفه سلیمی در خصوص روند برگزاری مصاحبه و ارزیابی شایستگی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی استان بوشهر، اظهار کرد: ارزیابی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی امور مالیاتی استان با حضور شش ارزیاب حرفه‌ای جهاد دانشگاهی از ۱۶ آبان ماه در استان آغاز شده و تا ۲۲ آبان‌ماه ادامه دارد.

 

وی افزود: در این مرحله ۱۰۸ نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی امور مالیاتی استان  در رسته‌های شغلی مامور تشخیص مالیات ، حسابدار، کارشناس آموزش و بهسازی منابع انسانی ، کارشناس امور اداری ، کارشناس حقوقی ، و کارشناس فناوری اطلاعات مورد مصاحبه و ارزیابی شایستگی قرار می‌گیرند.

سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی سازمان جهاد دانشگاهی استان بوشهر بیان کرد: روزانه ۱۶ نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی امور مالیاتی استان در دو نوبت صبح و عصر با حضور ارزیابان حرفه‌ای کانون ارزیابی جهاد دانشگاهی مورد ارزیابی شایستگی‌های عمومی و تخصصی، مصاحبه‌های فردی و گروهی قرار می‌گیرند و ارزیابی شغلی تخصصی هم توسط نماینده تام الاختیار سازمان امور مالیاتی استان انجام می‌شود.

سلیمی با بیان اینکه کانون ارزیابی و توسعه شایستگی مدیران جهاددانشگاهی یکی از مراکز ارزیابی شایستگی سرمایه انسانی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور است گفت: کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاددانشگاهی دارای گواهی صلاحیت ارزیابی شایستگی‌های عمومی مدیران حرفه ای دستگاه های اجرایی از سازمان اداری و استخدامی کشور و متشکل از متخصصان مدیریت استعداد، روانشناسان، متخصصان تحلیل اطلاعات و مشاوران منابع انسانی است.

وی در پایان گفت: ایجاد بسترمناسب برای تحقق اصل دانش گرایی، شایسته سالاری و حرفه‌ای گرایی مبتنی بر اخلاق اسلامی در نصب وارتقاء مدیران، فراهم نمودن ساز و کارهای مناسب برای شناسایی و توسعه ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و شایستگی‌های کارمندان مستعد احراز پست‌های مدیریت حرفه‌ای و افزایش انگیزه کارشناسان و کارمندان توانمند از طریق ایجاد فضای رقابتی و عادلانه در انتخاب و انتصاب به پست‌های مدیریت حرفه‌ای از جمله مهمترین اهداف کانون است. جهاددانشگاهی با استفاده از متخصصان با تجربه و اخذ مجوزهای لازم از سازمان اداری و استخدامی کشور، اقدام به طراحی و اجرای کانون‌ های ارزیابی و توسعه در سطح کشور، استان و در دستگاه های مختلف اجرایی کرده است.

کلید واژه ها: کانون ارزیابی ارزیابی شایستگی ارزیابی توسعه مالیاتی استان امور مالیاتی استان استخدامی امور مالیاتی استان


( ۴ )

نظر شما :