دیدار رییس جهاددانشگاهی بوشهر با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان

دیدار رییس جهاددانشگاهی بوشهر با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان
۱۶ آذر ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۹ کد : ۶۵۸۹۱ تاپ خبر عمومی
رییس جهاددانشگاهی بوشهر در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان : تعاملات فی مابین جهاددانشگاهی و دانشگاه آزاد اسلامی توسعه می یابد . به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی بوشهر ،علی احمد ی زاده در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد استان بوشهر ضمن تبریک انتصاب ایشان گفت :جهاددانشگاهی به عنوان نهاد علمی با شبکه ای گسترده در سراسر کشور و فعالیت در ۴ حوزه پژوهش و فناوری،آموزش و کارآفرینی،فرهنگی و دانشجویی و تجاری سازی اقتصاد دانش بنیان باعث اتفاقات بسیار موثری در جامعه بوده است .
دیدار رییس جهاددانشگاهی بوشهر  با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان

رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر گفت: استان بوشهر دارای ظرفیت های مهم و استراتژیک در حوزه دریا و انرژی می باشد که با تشکیل یک تیم اندیشه ورز و نخبه متشکل از دانشگاهیان میتواند روی ریل توسعه بیش از پیش قرار گیرد احمدی زاده افزود : دانشگاه آزاد اسلامی استان با شبکه ای گسترده ای که در استان دارد می تواند با تعامل با سایر مجموعه ها ، بانی پیشرفت منطقه را رقم بزند احمدی زاده بیان کرد : تمرکز جهاددانشگاهی بوشهر در حال حاضر در حوزه تولید فناوری و تکنولوژی و تجاری سازی است که در حوزه اقتصاد دریا و نفت و گاز تعاملات فی مابین خوبی با دانشگاه آزاد اسلامی رقم زده شود.

رئیس جهاددانشگاهی بوشهر در پایان گفت :با توجه به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد دریا محور ، دانشگاه های استان با تعریف ماموریت بدون موازی کاری با هدف هم افزایی نسبت به برنامه ریزی و هدفگزاری کلان جهت تحقق برنامه هفتم توسعه و سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب گام بردارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این دیدار گفت : دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در حوزه های مختلف دارای ظرفیت های بسیار بالقوه است که در آینده با نگاهی آینده مگر به مسائل بپردازیم .

سعید رازقی گفت: جهاددانشگاهی دارای ظرفیت های مهمی در حوزه های مختلف است که تعامل این دو مجموعه میتواند باعث پیشرفت استان در حوزه های مختلف باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد :دانشگاه آزاد اسلامی با شبکه ای گسترده در سراسر استان ظرفیت های مهمی است که باید هر واحد را بر اساس آن ظرفیت ها به سمت ماموریت جدید در حوزه تجاری سازی و تولید فناوری پیش ببریم.

رازقی در پایان گفت: در حال تدوین برنامه ای جامع با کمک ستاد مرکزی جهت توسعه واحد های شهرستانی به سمت خود کفایی و آینده نگری هستیم .


نظر شما :