دورهمی «خلاقیت، رمز ماندگاری» در مرکز نواوری جهاددانشگاهی بوشهر برگزار شد.

۱۰ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۶ کد : ۶۸۰۳۶ تاپ خبر آموزشی عمومی
مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان بوشهر در راستای رسالت ترویج فرهنگ نوآوری و کارآفرینی اقدام به برگزاری اولین دورهمی با موضوع «خلاقیت، رمز ماندگاری» نمود.
دورهمی «خلاقیت، رمز ماندگاری» در مرکز نواوری جهاددانشگاهی بوشهر برگزار شد.

اولین دورهمی صمیمانه «خلاقیت، رمز ماندگاری» با تسهیلگری آقای دکتر ایلوش شهریاری و سرکار خانم حسینی در مرکز نواوری جهاددانشگاهی بوشهر برگزار شد که در خصوص مفاهیم پایه خلاقیت، شناسایی انسان های خلاق و با ایده های نو، تکنیک های بروز خلاقیت و.... گفتگو و شرکت کنندگان در دورهمی نیز به بیان نظرات خود در این خصوص پرداختند.

آرمان محمدپور مدیر مرکز نوآوری جهاددانشگاهی بوشهردر خصوص این دورهمی افزود: دورهمی «خلاقیت، رمز ماندگاری» به صورت سلسله جلسات چندگانه برگزار می شود که طی هفته های آینده شاهد برگزاری سایر جلسات آن خواهیم بود و دیگر مباحث و مفاهیم در قالب نشست های متوالی برگزار می گردد.

همچنین ایشان افزودند: دوره ها، رویدادها و دورهمی های برگزار شده در مرکز نوآوری صرف نظر از یادگیری مفاهیم کسب و کار، فضای مناسبی را جهت شبکه سازی و تیم سازی برای نفرات حاضر در جلسه فراهم میکند و شرکت در این جلسات و استفاده از ایده ها و تفکرها و نوآوری ها باعث شکوفایی فرد می شود.

کلید واژه ها: دورهمی خلاقیت برگزار جلسات نوآوری جهاد دانشگاهی بوشهر


نظر شما :