رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر؛

آغاز نام نویسی آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین در بوشهر

۱۲ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۴ کد : ۶۸۱۱۴ تاپ خبر آموزشی فرهنگی
ثبتنام آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین از ۱۱ بهمن ماه شروع و به مدت یک هفته بر روی سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس hrtc.ir قرار دارد. طرح شهید زین الدین در بوشهر با استخدام در دستگاه‌های اجرایی استان از جمله جهاد کشاورزی استان، اداره کل محیط زیست، اداره کل شیلات، اداره کل صنعت معدن و تجارت، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی و اداره کل ورزش و جوانان برای استخدام ۶۷ نفر سهمیه استخدامی در استان بوشهر برگزار می گردد.
آغاز نام نویسی آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین در بوشهر

ثبت‌نام آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین در بوشهر از  ۱۱ بهمن ماه شروع و به مدت یک هفته تا ۱۸ بهمن ماه در سایت مرکز ازمون جهاددانشگاهی به ادرس hrtc.ir ادامه خواهد داشت.

رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر گفت: ثبت نام آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین در بوشهر با استخدام در دستگاه‌های اجرایی استان از جمله جهاد کشاورزی استان، اداره کل محیط زیست، اداره کل شیلات، اداره کل صنعت معدن و تجارت، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی و اداره کل ورزش و جوانان برای استخدام ۶۷ نفر سهمیه استخدامی در استان بوشهر از ۱۱ بهمن ماه آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

علی احمدی زاده در جمع خبرنگاران گفت: کارت ورود به جلسه از روز دوشنبه ۱۴ اسفندماه قابل مشاهده و پرینت و آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین در بوشهر روز پنجشنبه ۱۷ اسفندماه برگزار خواهد شد و نتایج ۵ برابر ظرفیت برای مرحله ارزیابی تکمیلی و مصاحبه معرفی خواهند شد.

رئیس مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان بوشهر ادامه داد: متقاضیان با مطالعه دقیق دفترچه آزمون از سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس www.Hrtc.ir نسبت به ثبت نام در موعد مقرر اقدام نمایند.

احمدی زاده افزود: به متقاضیان تاکید می شود در مدت زمان اعلامی نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.

رییس جهاددانشگاهی در پایان گفت: به منظور احراز مهارت های پایه و عمومی فناوری اطلاعات افراد واجد شرایط جهت استخدام در مشاغل تخصصی، کارشناسی و بالاتر ، پذیرفته شدگان نهایی موظف به ارائه گواهینامه های مهارت های هفت گانه ICDL از مراکز دارای صلاحیت سازمان امور اداری استخدامی می باشند که مرکز اموزش تخصصی جهاددانشگاهی جهت برگزاری دوره های هفت گانه فناوری اطلاعات برنامه ریزی لازم را انجام داده است که متقاضیان می توانند به مرکز آموزش جهاددانشگاهی بوشهر مراجعه نمایند.

کلید واژه ها: بوشهر الدین بوشهر زین الدین بوشهر شهید زین الدین بوشهر استان بوشهر جهاددانشگاهی اداره آزمون آزمون استخدامی آزمون استخدامی طرح


( ۹ )

نظر شما :