‎آغاز ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در بوشهر

۱۸ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۶ کد : ۶۸۳۸۱ تاپ خبر آموزشی عمومی
ثبتنام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در بوشهر جهت بکارگیری مربی امور تربیتی و پرورشی و سبک زندگی از ۱۷ بهمن ماه شروع و به مدت یک هفته تا ۲۴ بهمن ماه در سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس hrtc.ir ادامه خواهد داشت.

رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر گفت: ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در بوشهر برای استخدام 19 هزار نفر در سطح کشور از 17 بهمن ماه آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

علی احمدی زاده در جمع خبرنگاران گفت: 1800 رشته تحصیلی شرایط لازم جهت ثبت نام در آزمون را خواهند داشت که سهمیه استان بوشهر 355 نفر در رشته شغلی مربی امور تربیتی و مشاوره 149 نفر، مربی تربیت بدنی و سلامت 77 نفر، مشاور 23 نفر و رشته شغلی مربی امور تربیتی و سبک زندگی 106 نفر خواهد بود. کارت ورود به جلسه در 27 فروردین ماه سال 1403 در سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی قابل مشاهده و پرینت و آزمون استخدامی در روز جمعه 30 فروردین ماه در دانشگاه خلیج فارس برگزار خواهد شد و نتایج 3 برابر ظرفیت برای مرحله ارزیابی تکمیلی و مصاحبه معرفی خواهند شد.

رئیس مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان بوشهر ادامه داد: متقاضیان با مطالعه دقیق دفترچه آزمون از سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس www.Hrtc.ir نسبت به ثبت نام در موعد مقرر اقدام نمایند.

احمدی زاده افزود: به متقاضیان تاکید می شود در مدت زمان اعلامی نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.

رئیس جهاددانشگاهی در پایان گفت: همچنین آزمون طرح شهید زین الدین در استان از 11 بهمن ماه با مجوز سازمان امور اداری و استخدامی کشور جهت جذب 67 نفر در دستگاههای اجرایی استان بوشهر شروع شده است که این آزمون در اسفندماه برگزار و نتایج آزمون کتبی فروردین ماه اعلام خواهد شد.

 

کلید واژه ها: آزمون مرکز آزمون آزمون جهاددانشگاهی نفر استان استان بوشهر بوشهر جهاددانشگاهی مرکز آزمون جهاددانشگاهی ماه


( ۲ )

نظر شما :