منطقه خبری ایسنا در بوشهر افتتاح شد

منطقه خبری ایسنا در بوشهر افتتاح شد

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۵ کد : ۶۸۴۲ تاپ خبر عمومی
همزمان با روز جهانی کارگر و در آستانه روز معلم، دفتر خبری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در استان بوشهر به منطقه خبری ارتقاء یافت.
منطقه خبری ایسنا در بوشهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه بوشهر، نمایندگی ایسنا در این استان فعالیت خود را در سال 1397 در شهر بوشهر به عنوان زیرمجموعه جهاد دانشگاهی آغاز کرده است.

پوشش اخبار و رخدادهای مهم استان و به‌ ویژه ‌شهر بوشهر در حوزه‌های مختلف علمی، دانشگاهی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی، سیاسی و... جزو برنامه‌های این دفتر قرار دارد.

هم‌چنین این رسانه‌ی مولود انقلاب اسلامی و نهاد انقلابی "جهاد دانشگاهی"، همواره سعی دارد در کنار پوشش اخبار و رویدادهای مهم استان و منطقه، به انعکاس دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات مردم و نیز نخبگان، اندیشمندان و صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف بپردازد تا از این منظر گامی در جهت اعتلای استان و کشور بردارد.

منطقه خبری ایسنا در استان بوشهر امروز چهارشنبه، 11 اردیبهشت ماه 1398 و همزمان با روز کارگر و در آستانه روز معلم، با حضور دکتر عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر، دکتر متقیان مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران «ایسنا»، و... و جمعی از مسئولان استان افتتاح شد.

طرح تبدیل دفاتر خبری ایسنا در مراکز استان‌ها به مناطق خبری و راه‌اندازی سایت‌های مستقل خبری، در راستای توسعه رسانه‌های بومی و محلی، تمرکززدایی، کارکرد تخصصی رسانه‌ها در موضوعات و حوزه‌های مختلف خبری و تقویت و ارتقاء قابلیت‌های هر استان و منطقه اعم از فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، تاکنون 30 منطقه خبری ایسنا در کل کشور فعال بوده و استان بوشهر به عنوان سی و یکمین منطقه خبری، فعالیت خود را آغاز می‌کند.

منطقه خبری ایسنا در استان بوشهر به آدرس bushehr.isna.ir قابل دسترسی است.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.


نظر شما :