«ایسنا» تلاش کند تا دنیا بوشهر را بیش از پیش بشناسد

استاندار بوشهر : «ایسنا» تلاش کند تا دنیا بوشهر را بیش از پیش بشناسد

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰ کد : ۶۸۴۳ تاپ خبر عمومی
استاندار بوشهر با بیان اینکه جهاد دانشگاهی مولود انقلاب است، اظهار داشت: بنا بر اهداف و عملکرد مثبت جهاد دانشگاهی بعدها از دل آن ایسنا متولّد شد.
استاندار بوشهر : «ایسنا» تلاش کند تا دنیا بوشهر را بیش از پیش بشناسد

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه بوشهر، عبدالکریم گراوند در آیین افتتاحیه دفتر ایسنا در منطقه بوشهر با بیان ظرفیت های بالای استان بوشهر گفت: چرا استان بوشهر با وجود این صنایع ارزشمند و قابلیت های مهم، تولّد ایسنا در بوشهر تاخیر داشته است. 

وی تاکید کرد: وجود همّت و اراده و همچنین نیروهای جوان باانگیزه در جهاد دانشگاهی و ایسنا می تواند سبب رخ دادن اتفاقات بسیار خوب و خارق العاده ای در بوشهر شود. 

استاندار بوشهر ضمن ارائه برخی پیشنهادات و راهکارهایی برای توسعه و موفقیت یک رسانه، تصریح کرد: ایسنا در معرفی استان تلاش کند تا دنیا بوشهر را بیش از پیش بشناسد.

گراوند بیان کرد: در دنیایی که در آن قرار گرفته ایم، با توجه به مطالب مختلفی که نوشته می شود و همچنین فضای خاصی که بر سیاست و اجتماع کشور حاکم است باید تلاش کنیم تا رسانه ها رونق یابد. 

وی با اشاره به تاثیرات مهم رسانه ها خاطرنشان کرد: در دنیای امروز رسانه ها نقش تاثیرگذاری ایفا می کنند، ایسنا نیز کار خود را با تلاش در جهت معرفی ظرفیت های مهم استان بوشهر و ارائه توانمندی ها و استعدادهایی که در شهرستان های بوشهر وجود دارد، آغاز و تقویت نماید. 

استاندار بوشهر با اشاره به آسیب های حوزه رسانه گفت: به جوانانی که اینجا مشغول کار می شوند تبریک می گویم، بعضی مواقع در حوزه رسانه آسیب هایی وجود دارد که موجب می شود از اهداف خود دور شوند. اما امروز شاهد هستیم که ایسنا توانسته در حوزه رفتار حرفه ای موفق و تاثیرگذار باشد.

عبدالکریم گراوند با بیان اینکه بوشهر در دنیا آنچنان که باید معرفی نشده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه در فضای انتخابات قرار گرفته ایم امیدواریم که «ایسنا» از فضای سیاسی فاصله گرفته و بتواند در راستای اهداف توسعه ای استان تلاش و فعالیت کند.  


نظر شما :