مدیرعامل ایسنا: ایسنا معرف هر چه بیشتر بوشهر و خلیج فارس به جهانیان باشد

مدیرعامل ایسنا: ایسنا معرف هر چه بیشتر بوشهر و خلیج فارس به جهانیان باشد

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰ کد : ۶۸۴۶ تاپ خبر عمومی
مدیرعامل خبرگزاری ایسنا گفت: ایرانیان گرمای خانه خود را از تاسیسات گاز و نفت و هسته ای شهری تامین می کنند که خونگرمی و صفا و صمیمت مردم آن زبانزد خاص و عام است.
مدیرعامل ایسنا: ایسنا معرف هر چه بیشتر بوشهر و خلیج فارس به جهانیان باشد

علی متقیان صبح روز چهارشنبه در آئین افتتاح ایسنای منطقه بوشهر اظهار کرد: بوشهر، شهر رئیسعلی دلواری‌ها، با پیشینه‌ای از ایستادگی و استقامت و مردمانی نجیب و خونگرم است که ادامه راه استقامت و ایستادگی در برابر دشمن متجاوز را به شهادت مهدوی‌ها ادامه داده اند.

وی با اشاره به اینکه بوشهر دارای بیشترین مرز با خلیج فارس است، افزود: استان بوشهر علاوه بر تأسیسات نفتی با محصولات کشاورزی و خرمای بی نظیر خود کام ایرانیان را شیرین کرده و همواره برای ایران خیر و برکت داشته و دارد.

مدیرعامل ایسنا، افتتاح دفتر بوشهر این خبرگزاری همزمان با روز ملی خلیج فارس را اتفاق مبارکی برشمرد و گفت: با راه اندازی خبرگزاری ایسنا در استان بوشهر امید داریم ایسنا معرف هر چه بیشتر و بهتر بوشهر و خلیج همیشه فارس به جهانیان باشد.

متقیان اظهار داشت: خبرگزاری ایسنا متعلق به هیچ خط و جناح سیاسی نیست و از آغاز تحت فرمان رهبری مشغول به فعالیت بوده است. ایسنا وظیفه اطلاع رسانی اقدامات خوب و امیدبخش در جامعه را بر عهده دارد.

مدیرعامل خبرگزاری ایسنا با اشاره به انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: خبرگزاری ایسنا در هیچ انتخاباتی ورود نکرده و مبلغ شخص یا جناح خاصی نبوده و نیست. تنها هدف ایسنا، پیروی از سخنان رهبری و پر شور کردن هر چه بیشتر فضای انتخابات و تشویق جامعه برای حضور و انتخاب افراد صالح است.

متقیان بیان کرد: امیدوارم که با توجه به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، گردشگری، و… و همچنین جوانان باانگیزه، پویا و فعال در این استان، خبرگزاری ایسنا در بوشهر جز استان‌های موفق در کشور باشد.


با تأسیس دفتر ایسنا در استان بوشهر خبرگزاری دانشجویان ایران در ۳۱ استان کشور حضور فعال دارد.


نظر شما :