رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر: ایسنا بوشهر مسئولیت انعکاس نیازها و مشکلات مردم و پیگیری تا رفع مشکل را بر عهده دارد

رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر: ایسنا بوشهر مسئولیت انعکاس نیازها و مشکلات مردم و پیگیری تا رفع مشکل را بر عهده دارد

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰ کد : ۶۸۵۱ تاپ خبر عمومی
رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر در آیین افتتاحیه خبرگزاری ایسنا منطقه بوشهر گفت: ایسنا در استان بوشهر مسئولیت انعکاس نیازها و مشکلات مردم به مسئولان و پیگیری تا رفع مشکل را بر عهده دارد.
رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر: ایسنا بوشهر مسئولیت انعکاس نیازها و مشکلات مردم و پیگیری تا رفع مشکل را بر عهده دارد

به گزارش خبرنگار ایسنا، علی احمدی زاده اظهار داشت: با اینکه زمان زیادی از تاسیس جهاد دانشگاهی در استان نمی گذرد اما این واحد در زمینه های علمی و آموزشی موفقیت های چشمگیری داشته است، که یکی از این موفقیت های جهاد دانشگاهی در موضوع با اهمیت ذخیره سازی سلول های بنیادی در استان می باشد. 

 

وی بیان کرد: حوزه آموزشی جهاد دانشگاهی در استان دارای مرکز بوشهر، کنگان، جم، دفتر منطقه ویژه و علمی-کاربردی است. 

 

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر افزود: همچنین حوزه پژوهش دارای بخش های مختلفی از جمله سلول های بنیادی، درمانگاه عمومی، آزمایشگاه تشخیص طبی و ژنتیک، آبزیان، انرژی خورشیدی، محیط زیست، گروه علوم اجتماعی، جامعه شناسی و... می باشد. 

 

احمدی زاده با معرفی حوزه  فرهنگی جهاد دانشگاهی تاکید کرد: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)، خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا)، سازمان قرآنی، سازمان انتشارات، و... زیرمجموعه های جهاد دانشگاهی هستند که برگزاری همایش ها و نشست های تخصصی، مناظرات دانشجویی، اطلاع رسانی، کرسی های آزاد اندیشی و باشگاه حامیان محیط زیست از فعالیت های آنها است. 

 

وی اظهار  داشت: در حوزه اشتغال، مرکز رشد شکوفایی و نوآوری که در حوزه های سلامت، نفت و گاز، انرژی و فناوری اطلاعات فعالیت دارد در استان بوشهر راه اندازی خواهد شد. 
 

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر تاکید کرد: امرور روز مبارکی برای جهاد دانشگاهی است، روزی که مصادف با روز ملی خلیج فارس، دفتر خبرگزاری ایسنا منطقه بوشهر افتتاح شده است. 

 

علی احمدی زاده با بیان اینکه رسانه نقش مهمی در تامین امنیت کشور دارد، گفت: بنابراین رسانه ها بایست در انعکاس اخبار به گونه ای عمل کنند که مردم به شکل واقعی احساس امنیت و آرامش نمایند.

 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خطاب به ایسنا یادآور شد: رسالت «ایسنا» انتشار اخبار خوب، اطلاع رسانی مفید و امیدبخش است. 

 

رییس جهاد دانشگاهی بوشهر اظهار داشت: ایسنا در استان بوشهر مسئولیت انعکاس نیازها و مشکلات مردم به مسئولان تا رفع مشکل را بر عهده دارد. 

 

احمدی زاده تصریح کرد: برگزاری نشست های تخصصی، دعوت از مسئولان جهت حضور در این نشست ها و آسیب شناسی و بررسی مشکلاتی که در استان وجود دارد، و ایجاد فضای گفتگو و اطلاع رسانی دقیق و شفاف خدمات دولت به مردم و متقابلا خواسته ها و مطالبات مردم به مدیران و مسئولان استان از جمله اهداف ایسنا در استان بوشهر است. 

 

وی خاطرنشان کرد: همانطور که می دانید در سطح کشور به عنوان یک خبرگزاری مستقل نگاه ویژه ای به ایسنا وجود دارد و همگان آن را به عنوان یک رسانه تاثیرگذار می شناسند، نکته حائز اهمیت در انعکاس اخبار استقلال است که این نکته در ایسنا نیز بسیار مورد توجه است، به شکلی که ایسنا توانسته در اذهان عمومی و در میان مردم و مسئولان به عنوان خبرگزاری برتر کشور و منبع اخبار مطرح باشد. 

خبرگزاری دانشجویان ایران یکی از خبرگزاری‌های فعال در ایران است که گزارشگران و تحریریهٔ این خبرگزاری عموماً دانشجویان رشته‌های مختلف در دانشگاه‌ها هستند و تعداد زیادی از آنان، به صورت داوطلبانه فعالیت می‌کنند. ایسنا با حمایت تشکیلاتی جهاد دانشگاهی فعالیت می‌کند و در 31 استان کشور دارای دفتر نمایندگی می باشد.


نظر شما :