آغاز ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در بوشهر

۲۷ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۷ کد : ۶۸۶۶۵ تاپ خبر آموزشی عمومی
ثبت‌نام آزمون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی در بوشهر جهت بکارگیری ۱۳۱ نفر از ۲۶ بهمن ماه شروع و تا ۶ اسفندماه در سایت مرکز ازمون جهاددانشگاهی به ادرس hrtc.ir ادامه خواهد داشت.

رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر گفت: ثبت نام آزمون استخدامی متمرکز در بوشهر برای استخدام ۱۳۱ نفر دررشته شغل های:

- کارشناس امور بیمه ای 

- ⁠کارشناس امور مالی 

- ⁠کارشناس حقوقی 

- ⁠کارشناس فناوری اطلاعات 

- ⁠پرستار 

- ⁠دارویار 

- ⁠کارشناس اتاق عمل 

- ⁠کارشناس آزمایشگاه تشخیص طبی 

- ⁠کارشناس تجهیزات پزشکی 

- ⁠کارشناس فناوری اطلاعات سلامت 

- ⁠کارشناس هوشبری 

- ⁠کمک پرستار 

- ⁠کارشناس فوریت های پزشکی 

- ⁠کارشناس پرتوشناسی

‎- ⁠ماما

خواهد بود.

‎علی احمدی زاده در جمع خبرنگاران گفت:این سومین فراخوان ازمون استخدامی است که توسط جهاددانشگاهی در بهمن ماه ۱۴۰۲منتشر شده است که طرح شهید زین الدین جهت استخدام در ۷ دستگاه اجرایی استان بوشهر و‌ ازمون وزارت اموزش و پرورش نیز مهلت ثبت نام آن تمدید شده است و‌متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

‎کارت ورود به جلسه در هفته پایانی فروردین ماه در سایت مرکز ازمون جهاددانشگاهی قابل مشاهده و پرینت و آزمون استخدامی در روز جمعه ۳۱ فروردین ماه در دانشگاه خلیج فارس برگزار خواهد شد و نتایج ۳ برابر ظرفیت برای مرحله ارزیابی تکمیلی و مصاحبه معرفی خواهند شد.

رئیس مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان بوشهر ادامه داد: متقاضیان با مطالعه دقیق دفترچه آزمون از سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس www.Hrtc.ir  نسبت به ثبت نام در موعد مقرر اقدام نمایند.

‎احمدی زاده افزود: به متقاضیان تاکید می شود در مدت زمان اعلامی نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.

رییس جهاددانشگاهی بوشهر در پایان گفت: همچنین آزمون طرح شهید زین الدین در استان از ۱۱ بهمن ماه با مجوز سازمان اموراداری و استخدامی کشور جهت جذب ۶۷ نفر در دستگاه های اجرایی استان بوشهر و آزمون استخدامی اموزش و‌پرورش برای جذب ۱۰۶ نفر در استان شروع شده است که ازمون طرح شهید زین الدین در فروردین ماه و ازمون وزارت آموزش و‌پرورش در فروردین ماه برگزار خواهد شد.

کلید واژه ها: کارشناس آزمون مرکز آزمون آزمون استخدامی آزمون جهاددانشگاهی جهاددانشگاهی مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان استان بوشهر بوشهر


( ۷ )

نظر شما :