وبینار آموزه‌های جنایی در شاهنامه فردوسی برگزار شد

وبینار آموزه‌های جنایی در شاهنامه فردوسی به همت جهاددانشگاهی استان بوشهر برگزار شد.

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳:۵۷ کد : ۷۱۶۳۸ تاپ خبر فرهنگی
وبینار آموزه‌های جنایی در شاهنامه فردوسی ۲۴ اردیبهشت ماه همزمان با سالروز گرادمیداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی از طریق سامانه رویتاب به نشانی https://www.roytab.ir/w/d/۸۲۹ برگزار شد.
وبینار آموزه‌های جنایی در شاهنامه فردوسی به همت جهاددانشگاهی استان بوشهر برگزار شد.

در این وبینار که با حضور دانشجویان و سخنرانی جلال‌الدین حسانی، دکتری حقوق کیفری و جرم شناسی برگزار شده بود واگویه‌های جرم شناختی شاهنامه همراه با دیگر آموزه‌های علوم جنایی در این کتاب بررسی شد. برای نمونه با خوانش داستان‌های نامدار شاهنامه که در میان ایرانیان فراگیری بسیاری دارد پیمایشی هم‌سنج میان آموزه‌های علوم جنایی مدرن و رهیافت‌های بیان شده از این دانش‌ها در شاهنامه فردوسی مطرح شد.

 

در این وبینار  ارزش‌های بنیادین و بی‌همتای شاهنامه فردوسی از جمله چشم‌اندز آموزه‌های علوم جنایی به جامعه علمی و به ویژه جامعه حقوقی و عدالت کیفری ایران و جهان مطرح شد.

 

در وبینار "آموزه‌های علوم جنایی در شاهنامه فردوسی" عنوان شد که در روزگار کنونی روان شاد استاد فردوسی طوسی در شاهنامه آموزگار بزرگ دادگری و به ویژه پیونددهی خرد و داد خوانده می‌شود، این پیوند به تنهایی نماینگر ارزش‌های بی همنای شاهنامه فردوسی از دیدگاه علوم جنایی است.

کلید واژه ها: علوم جنایی وبینار وبینار آموزشی آموزه های جنایی جهاددانشگاهی


( ۲ )

نظر شما :