بازدید معاون استاندار بوشهر از آزمایشگاه تشخیص طبی و مرکز‌اموزش پزشکی جهاد دانشگاهی بوشهر

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر از آزمایشگاه تشخیص طبی و مرکز آموزش پزشکی جهاد دانشگاهی بوشهر بازدید کرد.

۲۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۸:۳۱ کد : ۷۲۵۷۹ تاپ خبر پژوهشی عمومی
اصغر جعفری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر از بخش‌های مختلف آزمایشگاه تشخیص طبی و ژنتیک جهاد دانشگاهی بوشهر، بازدید کرد و در جریان روند فعالیت‌های این ازمایشگاه قرار گرفت.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر از آزمایشگاه تشخیص طبی و مرکز آموزش پزشکی جهاد دانشگاهی بوشهر بازدید کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های جهاد دانشگاهی، کارنامه این نهاد انقلابی را درخشان خواند و بیان کرد: مشارکت و همراهی دستگاههای اجرایی، می‌تواند زمینه ورود جهاددانشگاهی به بسیاری از عرصه‌ها و حل مشکلات استان را فراهم کند.

جعفری عنوان کرد: آزمایشگاه تشخیص طبی جهاددانشگاهی در سفر ریاست محترم جمهور شهید افتتاح و راه اندازی شده است که با تجهیزات بروز و تخصصی و فضای بسیار مطلوبی که دارد می تواند خدمات بسیار خوبی به همشهریان عزیز ارائه نماید که نیازمند همراهی دستگاه های ذیربط از جمله دانشگاه علوم پزشکی را خواستاریم.

 

معاون استاندار افزود: این نهاد در استان منشا خدمات بسیار خوبی در حوزه های مختلف بوده است و آموزش ها با رویکرد اشتغال آفرینی و توسعه فناوری و پژوهش های کاربردی مزیت این مجموعه علمی آموزشی است.

جعفری بیان کرد:جهاد دانشگاهی و حضور نخبگان در آن، نعمت بزرگی است و باید قدردان این نعمت باشیم و نهایت همکاری را با جهادگران این نهاد انقلابی داشته باشیم.

در این جلسه معاون استاندار به همراه مدیرکل منابع انسانی و‌تحول اداری و مدیرکل امور اداری و مالی از مراکز آموزشی و پزشکی حهاددانشگاهی بازدید کردند.

کلید واژه ها: بازدید معاون استاندار آزمایشگاه تشخیص طبی جهاددانشگاهی بوشهر مرکز پزشکی


( ۱ )

نظر شما :