انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و جهاددانشگاهی استان بوشهر

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و جهاددانشگاهی استان بوشهر

۱۵ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰ کد : ۸۵۲۲ تاپ خبر عمومی
رییس جهاددانشگاهی استان بوشهر با اشاره به فعالیت های این نهاد اظهار کرد: جهاددانشگاهی در حوزه آموزش دارای دپارتمان های پزشکی، فناوری اطلاعات، زبان خارجه، کارکنان دولت، نفت و گاز، فنی و مهندسی و هنر و معماری می باشد. به گزارش ایسنا منطقه بوشهر، علی احمدی زاده در نشست با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با بیان شرحی از فعالیت های جهاددانشگاهی افزود: گروه های تخصصی پژوهشی در حوزه آبزیان، برق، محیط زیست، علوم اجتماعی و آزمایشگاه پزشکی و سلول‌های بنیادی... که فعالیت های آموزشی و پژوهشی متنوعی را انجام می دهند در استان در حال فعالیت است.
انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و جهاددانشگاهی استان بوشهر
وی عنوان کرد: پارک های علم و فناوری و مراکز رشد وابسته به جهاددانشگاهی در استان ها نیز در حال فعالیت است که به زودی مرکز رشد بوشهر نیز در زمینه های کاری آبزیان و نفت گاز و انرژی در بوشهر فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
 
رییس جهاددانشگاهی بوشهر گفت: برگزاری دوره های آموزشی تخصصی همراه با ارائه گواهینامه معتبر از دیگر فعالیت های این مجموعه در استان است.
 

 

 
احمدی زاده خاطرنشان کرد: کانون های دانشجویی و سازمان دانشجویان و مرکز افکارسنجی نیز به‌ عنوان زیرمجموعه جهاددانشگاهی استان بوشهر به فعالیت های علمی و فرهنگی در دانشگاه ها مشغول هستند.
 
از ظرفیت های بالای علمی و پژوهشی جهاددانشگاهی در استان بوشهر استفاده شود
 
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: دکتر احمدی زاده طی مدت کوتاهی که مسئولیت جهاددانشگاهی بوشهر را پذیرفته اند منشا خیر و اثر در استان بوده اند. 
 
اسماعیل عبداللهی افزود: حقیقتا جهاددانشگاهی و دانشگاه آزاد اسلامی هر دو مولود این انقلاب هستند. 
 
وی با اشاره به ظرفیت های بالای استان بوشهر تاکید کرد: امیدوارم با انعقاد چنین تفاهم نامه هایی زمینه گسترش فعالیت های علمی مشترک در استان فراهم شود. 
 

 

 
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به حق توانسته به نیازهای جامعه هدف خود پاسخ دهد. 
 
عبداللهی با اشاره به زمینه های علمی و آموزشی در استان بوشهر گفت: باید از ظرفیت های بالای علمی و پژوهشی جهاددانشگاهی در استان بوشهر استفاده شود. 
 
وی تصریح کرد: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد با ظرفیت عملیاتی و اثرگذاری بالا می تواند در کنار سایر مراکز آموزشی اهداف توسعه ای استان در عرصه های تولید و سرمایه گذاری را تحقق بخشد. 
 
وی در پایان گفت: به زودی کمیته ای راهبردی بین دو نهاد تشکیل شده و مفاد تفاهم نامه در حوزه آموزشی و پژوهشی را دنبال خواهد کرد. 
 

 

 
گفتنی است در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بین دانشگاه آزاد اسلامی استان و جهاددانشگاهی بوشهر منعقد گردید.
 
 

( ۱ )

نظر شما :