نائب رییس مجلس خبرگان رهبری:

جهاددانشگاهی کارنامه درخشانی در بوشهر دارد روحیه جهادی متکی به نسل جوان و خلاقیت ویژگی این نهاد علمی در استان بوشهر است

جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان
۰۸ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۶ کد : ۶۰۲۷۶ تاپ خبر عمومی
نائب رییس مجلس خبرگان رهبری و رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که جهاددانشگاهی کارنامه درخشانی در بوشهر دارد، گفت: روحیه جهادی متکی به نسل جوان و خلاقیت ویژگی این نهاد علمی در استان است.
جهاددانشگاهی کارنامه درخشانی در بوشهر دارد روحیه جهادی متکی به نسل جوان و خلاقیت ویژگی این نهاد علمی در استان بوشهر است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نائب رییس مجلس خبرگان رهبری و رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار علی احمدی زاده رییس جهاددانشگاهی استان بوشهر و مدیران و معاونین این واحد که به مناسبت سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی انجام شد، ضمن تمجید از دستاوردهای جهاددانشگاهی بوشهر افزود: جهاددانشگاهی بوشهر یک‌ الگوی ‌موفق است با امکانات محدود اما دستیابی به دستاوردهای بزرگ در سطح ملی و‌ استان است.

امام جمعه قم گفت: جهاددانشگاهی کارنامه درخشانی دارد و همیشه درخشیده است و باید در عرصه های مختلف با خلاقیت و‌نوآوری ورود کرده و‌ کارهای روی زمین مانده در استان بوشهر رصد و‌ احصا کند.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ادامه داد: جهاددانشگاهی بوشهر می تواند اتاق فکر و اندیشه ورز استان باشد و ‌نیازهای استان و‌ ملی را رصد و احصا کند.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور با اشاره به این که جهاددانشگاهی بوشهر کارهای نوآورانه به استان و‌ کشور عرضه کند، گفت: کار شما باید برای جهاددانشگاهی در سطح کشور الگو‌ باشد و‌خستگی ناپذیر و‌ جهادی عمل کنید.

آیت الله حسینی بوشهری گفت : پروژه ی فناورانه جهت تکمیل فناوری در حوزه پرورش ماهی در قفس بسیار حایز اهمیت است و‌ مسئولان استان و کشور باید حمایت کند این پروژه به سرانجام برسد؛ این کار باعث تولید تکنولوژی، جلوگیری از خروج ارز و رفع نیاز کشور و استان می شود.

نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: جهاددانشگاهی مجموعه ای از چندین وزارتخانه است که در همه حوزه ها فعالیت می کند ، امیدواریم جهاددانشگاهی در استان آنچنان پیشرفت کند تا به یک برند ملی در کشور تبدیل شود.

دبیر مجلس خبرگان رهبری افزود: من در شما جوانان جهادی و علمی این را در آینده ای نزدیک می بینم و پشتکاری که این مدت کوتاه از شما سراغ دارم در آینده بیش از پیش خواهید درخشید و انتظار دارم به زودی نمایشگاهی از دستاوردهای خود در این مدت به عرصه ظهور بگذارید تا همه با کارهای بزرگ که انجام داده اید آشنا بشوند و اهمیت این نهاد را بیشتر لمس کنند.

کلید واژه ها: آیت الله حسینی بوشهری علی احمدی زاده جهاددانشگاهی استان بوشهر مجلس خبرگان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم


نظر شما :