مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر:

ایسنا به اصل تولید محتوا و پوشش تخصصی حوزه های مختلف پرداخته است

۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۸:۰۰ کد : ۱۰۷۰۸ تاپ خبر فرهنگی عمومی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: خبرگزاری ایسنا در همین مدت کوتاهی که فعالیت خود را در استان بوشهر آغاز کرده، جزو خبرگزاری هایی بوده که به اصل تولید محتوا و پوشش تخصصی حوزه های مختلف و وفادار بوده است.
ایسنا به اصل تولید محتوا و پوشش تخصصی حوزه های مختلف پرداخته است

فاطمه کرم پور در بازدید از دفتر تحریریه و دیدار با خبرنگاران ایسنا منطقه بوشهر با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگار نگهبان واقعی منافع عمومی جامعه است و این نشان دهنده پرچالش و خطیر بودن کار خبرنگاری است، چرا که کار خبرنگار زمان و مکان نمی‌شناسد و در تمام شرایط بحرانی کاری اعم از بحران‌های طبیعی، سیاسی و اقتصادی همواره باید تلاش کند و چالش‌ها و سختی‌ها را به دوش بکشد. 

 

وی ادامه داد: به دلیل همین موارد خبرنگاران واقعا جزو نخبه‌های جامعه و ارزش های اجتماعی هستند. در اینکه جایگاه خبرنگار چیست و چه هست هیچ شکی وجود ندارد، و همه ما می دانیم که جایگاه بسیار ویژه ای در جامعه دارند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر با تأکید بر استقلال رسانه‌ها گفت: وابستگی به دولت یک تهدید برای رسانه محسوب می شود و یکی از برنامه‌های وزارت ارشاد این است که رسانه‌ها و خبرنگاران مستقل و موثر را تقویت کند تا آنها بتوانند در جامعه اثرگذاری مثبت داشته باشند.

 

کرم پور بیان کرد: خانه مطبوعات به عنوان یک تشکل صنفی، صدای خبرنگاران و رسانه ها است لذا از همه کسانی که شرایط لازم را دارند تقاضا دارم که برای آشنایی با حقوق خود در این خانه عضو شوند تا بتوانند از حمایت‌های فرهنگ و ارشاد بهره‌مند شوند. 

 

وی توضیح داد: از جمله فعالیت هایی که خانه مطبوعات انجام می‌دهد حمایت از خبرنگاران و برگزاری کارگاه‌های آموزش تخصصی است. امسال نیز با پیگیری های مدیر خانه مطبوعات وام ۳۰ میلیونی در اختیار خبرنگاران بوشهری که عضو این خانه هستند قرار خواهد گرفت. 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تاکید کرد: واقعیت این است که خبرگزاری ایسنا در همین مدت کوتاهی که فعالیت خود را در استان بوشهر آغاز کرده واقعا جزو خبرگزاری هایی بوده که به اصل تولید محتوا و پوشش تخصصی حوزه های مختلف وفادار بوده است و از این حیث واجب دانستیم که از تحریریه این خبرگزاری تقدیر نماییم.

 

فاطمه کرم پور اظهار کرد: حمایت مجموعه جهاد دانشگاهی از حوزه رسانه قابل تقدیر است. امیدوارم خبرگزاری ایسنا در بوشهر با وجود این تیم جوان و با انگیزه هر روز بیش از روز پیش موفق ظاهر شود.


نظر شما :